Gå til innhold

Hva er begrensning på filnavn ved FTP til X-box?

Nettulf

Anbefalte innlegg

Hei.

Bruker Flashfxp for å overføre musikk og lignende til harddisk i en X-box.

Vet at det er en del begrensninger der med filnavn, får ofte feil under overføring og boxen låser seg.

Hva er egentlig begrensningen, hvorfor og hva kan jeg gjøre?

Utrolig stress å skifte navn på noen hundrede filer før overføring....

Takker for evt. tips her.

Nettulf

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjør som cleaver sier. Programmet er genialt. Det forkorter filnavn og tar seg av hele overføringen. Jeg var veldig frustrert ved overføring av musikk til xbox før jeg oppdaget dette programmet, men nå går det som en lek.

5634913[/snapback]

Hvem gidder vel å overføre musikk til xbox-harddisken? Er det ikke det vi har streaming til ;)

Bruker FTP kun når jeg skal overføre spill. .aaoouzz I iz ze pirate.

Lenke til kommentar
Gjør som cleaver sier. Programmet er genialt. Det forkorter filnavn og tar seg av hele overføringen. Jeg var veldig frustrert ved overføring av musikk til xbox før jeg oppdaget dette programmet, men nå går det som en lek.

5634913[/snapback]

Hvem gidder vel å overføre musikk til xbox-harddisken? Er det ikke det vi har streaming til ;)

5638244[/snapback]

Når vi først er off-topic:

Jeg overfører musikk til harddisken på min xbox, grunnen er at xboxen står vanligvis i kjelleren, mens pc`en er i andre etasje.

Lenke til kommentar

5634913[/snapback]

5638244[/snapback]

Når vi først er off-topic:

Jeg overfører musikk til harddisken på min xbox, grunnen er at xboxen står vanligvis i kjelleren, mens pc`en er i andre etasje.

5638477[/snapback]

Spagettioouzz.. Off-topic.

Cyber wireless? Yes plz. Teh tech iz there. just use it. Det vil gjøre livet ditt fylt med mye mer feeling.

Lenke til kommentar
Du kan streame film, musikk og bilder.

Edit: Ok, streame bilder blir ikke helt rett, men du tok poenget...

5641940[/snapback]

Jeg er klar over at man kam streame, men som nevnt, jeg gidder ikke kjøpe en trådløs router bare for å streame til xbox.

Klarer meg fint med å koble opp boksen nå og da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...