Gå til innhold

Hvordan liker du helten din?

co2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som Vic Mackey.

Hardbarket, men samtidig myk på innsiden mot de han er glad i.

"Vic Mackey's not a cop. He's Al Capone with a badge"

<3

5623407[/snapback]

Mackey kommer på en god 2. plass. Jack Bauer er selvsagt den eneste helten for meg.

Mannen har tross alt dødd og stått opp igjen 2 ganger! Det er mer enn Jesus, det!

Lenke til kommentar

Min første helt var Optimus Prime. En av de få gangene jeg faktisk var nær ved å felle en tåre i en film var i Transformers filmen hvor han døde, på heroisk vis, selvfølgelig. På den annen side var jeg også stor fan av Grimlock. Stor og dum, men banket de fleste. He-Man var jo også selvfølgelig en god helt.

Da jeg ble "litt" eldre så var det Spiderman og selvfølgelig Supermann. Christopher Reeve definerte vel helterollen for min egen del i Supermann 1 og 2.

På det mer menneskelige plan, om vi skal se vekk fra folk som får styrke vha et sverd, eller er roboter eller fra en annen planet så er karakterer som John Mcclane og Jack Bauer ganske greie. Og så Mulder fra X-Files

Er vel de standard selvoppofrende, tøffe guttene som selvfølgelig "kicker ass".

Men må ikke glemme Flode og Labbetuss i farten heller. Selv om jeg ikke helt vet hvorfor jeg anser de som "helter". :hmm:

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Ååå jeg digga Grimlock. Men han ble "dum" igjen husker jeg, når han lasta all intelligensen sin over i en superrobot (husker ikke navnet). Megatron? Den var en merge av mange andre autobots.

Så begynte han plutselig å rope og omtale seg selv i tredjeperson og ville bare fiske med de andre dinobotene istedet for å være oppfinner-geni :)

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Ble ikke grimlock slem og ble med det "slemme" laget? Synes å huske noe sånt. Likte best den gule bobla og en kar som jeg ikke helt kommer på navnet til. Han er med i en transformers film, der de ødelegger den store planet transformersen. Han klarer å dra og få kreftene til et artifact i slutten av filmen og da blir planet roboten ødelagt. Han er også med i et av de siste transformers bladene(tror faktisk det er de siste bladet) der er han fanget og henger bundet mellom 2bygninger, mens de onde ser på han og ler. Triste greier at de onde vinner til slutt :(

Lenke til kommentar

Crispin: Rodimus Prime/Hotshot?

Grimlock ble med bad guys i en episode, men vendte tilbake og banket de opp sammen med resten av Dinobots, mens de reddet samtlige Autobots.

Men litt off topic dette her, kanskje på sin plass med en egen Transformers tråd. Filmen kommer jo neste år. (Mener det er en egen tråd om denne her)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...