Gå til innhold

Hvordan liker du helten din?

co2

Anbefalte innlegg

Selv har jeg alltid hatt sansen for den voldelige, spydige og røffe. Men allikevel rettferdig, bare det at han feks "tøyer" lovene/reglene noe.

Et eksempel er feks "Mulholland falls" slik som Nick Nolte spiller, eller Bruce WIllis karakter i Sin City.

På den andre siden synes jeg Indiana Jones er helt fantastisk, hovedsaklig pga spydighetene.

So: Beskriv din ideelle helt, og gi noen eksempler :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg liker superhelter med masker, så ingen vet hvem det er.

Men som også er en vanlig fyr til vanlig, sånn som batman, superman!

:thumbup:

5621361[/snapback]

Heh, Supermann fikser sleiken sin og tar av brillene. Dermed er han forkledd, og INGEN kjenner han igjen. Genialt! :!:

Det finnes nok ingen fasit på hvordan "min" helt er, men jeg må si at jeg nyter vigilante-heltene (feks. Punisher'n), som dreper for å få gjort opp hevnen for det grusomme som har rammet dem. Følte en unormalt god følelse da Tom Jane (som Punisher'n selv) trykte kniven sin opp gjennom kjeften på en badguy fra under haka. Veldig brutalt, men likevel. Fikk en god følelse. Don't blame me. :blush:

Lenke til kommentar
å huff, jeg synes du må ta å forandre så mye som mulig på det iallefall....synes di kassene der er så stygge....

5599710[/snapback]

MacGyver, ingen over, ingen ved sida av. :w00t:

5621960[/snapback]

Så enig ,så enig...

5622411[/snapback]

Lurer på hvor mange ganger dette vil bli gjentatt :!:

Han er litt for usaklig. Liker folk som kan noe.

Lenke til kommentar

Før ville jeg svart intellektuell og av den stille sorten, som Morgan Freeman eller Ralph Fiennes. Liker fortsatt denne sorten, men Angelina Jolie har gitt meg et helt nytt bilde på hva en helt kan være som hennes rolle i Tomb Raider. (Liker heltinnen, ikke filmene!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...