FredrikSkeie Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 HASTER! Har nettopp installert windows XP, med sp 2. Problemet er at jeg ikke finner stasjon G, min 250 gb hdd, på min datamaskin. Den ligger derimot inne i enhetsbehandlingen... Noen som har en anelse om hva som må gjøres for å få den opp igjen? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Høyre klikk på min datamaskin, behandle,lagringsplass, diskbehandling, og så formaterer du disken... Disken må ha et filsystem for å kunne brukes av windows Gjelder alle ny disker Viss disken ikke er ny.. vet jeg ikke hva du skal gjøre. Endret 17. februar 2006 av chills Lenke til kommentar
FredrikSkeie Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Glemte å si det, har brukt hdd en før, var bare det at windows gikk ned for telling nettopp... Formatert i NTFS, gidder ikke formatere da Mine dokumenter er hele stasjonen ... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Disk Management vil fortelle deg status på partisjonen. http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm Lenke til kommentar
FredrikSkeie Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Har vært inne på Computer Management i Windows. Står at den funker fint og er aktiv, men når jeg høyreklikker på den, er eneste mulighet å slette den og hjelp. NEED HELP! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Har du prøvd å kun koble til den aktuelle disken? Ligger det ikke allerede Windows på den, kan du trygt installere det på den uten å miste filene, så lenge du ikke formaterer disken Får du dette til, kan du sikkert koble til en ekstra disk(2), kopiere filene over på den andre disken(2), legge inn windows på den gamle disken(1), formatere og partisjonere WD-disken(1), og til slutt overfører du filene fra den nye disken(2) til WD-disken igjen(1). Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Prøv chkdsk fra kommando linje. http://www.updatexp.com/windows-xp-chkdsk.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå