falcon77 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hei, har nylig kjøpt meg en ny LCD tv, det er en 37" Amoi. Jeg brukte DVI-utgangen på skjermkortet, og en overgang til HDMI for å koble til tv'en. Bildet ble helt supert, men slår seg av og på, også pc-skjermen slår seg av og på. Noen ganger forblir den av. Hvis jeg kobler ifra DVI-kabelen, så fungerer pc-skjermen normalt igjen. Skjermkortet er et Radeon x1600 pro, 256 mb, agp. Dette skjermkortet er nytt, jeg anskaffet det fordi jeg trodde kanskje at det var det gamle skjermkortet som var problemet, men det samme skjer med begge kortene. Ellers om pc'en: -AMD Athlon xp 2800+ 2,08 GHz, 768 Ram -XP professional 2002, sp2 -NVIDIA NFORCE2 IDE CONTROLLER -350 watt fortron/source strømforsyning Kan det være mulig at jeg har for liten strømforsyning? Hva annet kan være galt? DVI/HDMI ledninga fra skjermkortet til tv'en skal heller ikke være for lang tror jeg. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Prøv ledninga på en annen TV. (om du har mulighet) Prøv nye skjermkortdrivere. Lån ei kraftigere strømforsyning og prøv. Lenke til kommentar
falcon77 Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Ok, har prøvd de nyeste driverne, men det funker fortsatt ikke. Forresten, så fikk jeg kanskje ikke fram helt at det er dataskjermen som flimrer, ikke LCD-tv'en....den er helt fin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå