cp-nilsen Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Skulle i går legge inn noen progammer som samtidig la inn et par kde-biblioteker. Etter det skjedde var "Programmer"-menyen litt merkelig,, hadde komet mange fler kategorier etc, men det gjorde forsåvidt ikke så mye. I dag skulle jeg prøve å installere cinelerra-cvs, og for at den skulle godta det måtte jeg kjøre en dist-upgrade. Etter jeg hadde kjørt den var "programmer"-menyen helt tom Noen som vet hvordan jeg kan "fikse" den? Synes jeg husker en kommando som het update-menus eller noe i den duren, men finner den ikke her... Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Ingen som vet? Er litt stress uten Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 dist-upgrade? Hva? La du inn dapper (unstable)? I så fall kan det være vanskelig å hjelpe deg. Sjekk om du har det samme problemet med en helt ny bruker. gnome-panel og menyene henter vel meny-elementene sine fra /usr/share/applications Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Trodde ikke det ble oppgradert til neste versjon av å kjøre "dist-upgrade", jeg har gjort det flere ganger før.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå