SAMU3L Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Heisann Jeg har lest og hørt mye om å skaffe sydenturer på internett til halv pris(i forhold til reisebyrå) Hadde vært skikkeli digg og skaffe en billi sydentur. Tenkte meg ned til Gran Canaria i vinterferien min. Har noen er bra oppskrift på og mekke en bra og billi ferie? Håper noen kan komme med oppskrift :razz: Takker for all hjelpa ! MVH Samuel Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Det enkleste er vel kanskje rett og slett å bruke nettopp byråene. De har jo _alltid_ restplasser hvis dere er f.eks. to stykker som drar. På Gran Canaria er det som regel noe ledig, og i disse tider får du en uke for en tusenlapp pr person. Prøv f.eks. www.reiseguru.no og klikk på Restplasser ute til venstre. Har fått mange fine og billige ferier på denne måten :smile: Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 www.restplass.no Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 den desidert billigste måten er å gå dit vell :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: _Julenissen_ skrev (2002-09-18 22:35):den desidert billigste måten er å gå dit vell :smile: Du for ha en god tur, snakkes i 2010 en gang i tyrkia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå