stavros Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Jeg trenger å få økt rekkevidden på et trådløst nettverk. Desverre er jeg ikke sikker på hvilken type sender som brukes, annet at det er et 802.11g nettverk. Jeg så litt på linksys sin wre54g repeater men så leste jeg at denne bare kan brukes på akksesspunkt av samme merke så nå vet jeg ikke. Forslag? Endret 17. februar 2006 av stavros Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Har da satt opp slike mot belkin aksesspunkter så jeg tror ikke du skal ta disse kravene så tungt, det er vel mest for og få folk til og gå for en rein linksys-løsning. Lenke til kommentar
NorKing1 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hei... Hvordan finne ut hvilken type/modell senderen er...? 1.Logg deg på det trådløse nettverket, trykk>start>kjør>skriv cmd>skriv ipconfig 2.se (noter) nå ip adressen til "standard gateway" 3.åpne internet explorer>skriv inn den ip adressen du noterte 4. greier du nå å ta et "screenshot" av det bilde du ser....? ( eller prøv å forklare her på forumet) 5. Publiser bildet her på forumet, eller prøv å forklare det bilde du ser 6. Jeg forteller deg da hvilken type/modell den trådløse senderen er 7. Du kjøper en repeater som passer til senderen. Lykke til... NorKing1 Lenke til kommentar
stavros Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Det kommer ikke noe i internet explorer når jeg skriver inn den ip adressen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå