Gå til innhold

gamle xbox spill på xbox360

Kazaan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisan. er det noen der ute som kan gi meg fremgangsmåten for å kunne spille gamle xbox spill på 360 :hmm:

5620789[/snapback]

sett de inn i X360...

5620836[/snapback]

5620975[/snapback]

Smart å si! Har selvfølgelig prøvd. Har ikke hard disc på min men har hørt at d går an å laste ned et progr fra nettet som skal løse problemet

Lenke til kommentar
Heisan. er det noen der ute som kan gi meg fremgangsmåten for å kunne spille gamle xbox spill på 360 :hmm:

5620789[/snapback]

sett de inn i X360...

5620836[/snapback]

5620975[/snapback]

Smart å si! Har selvfølgelig prøvd. Har ikke hard disc på min men har hørt at d går an å laste ned et progr fra nettet som skal løse problemet

5621003[/snapback]

Hehe :D , sjønte nesten det... det enkleste er å koble den på nett da... skal se om jeg finner linken...

EDIT: Se her du http://www.xbox.com/en-US/games/backwardscompatibility.htm

Endret av stekri88
Lenke til kommentar

5620789[/snapback]

sett de inn i X360...

5620836[/snapback]

5620975[/snapback]

5621003[/snapback]

Hehe :D , sjønte nesten det... det enkleste er å koble den på nett da... skal se om jeg finner linken...

5621043[/snapback]

Du må ha harddisk også tilgang til xbox live eller laste ned en emulator fra xbox.com .. xbox360'n bare emulerer xbox derfor må du ha harddisk til denne programvaren og til saver..

Lenke til kommentar

5620789[/snapback]

sett de inn i X360...

5620836[/snapback]

5620975[/snapback]

5621003[/snapback]

5621043[/snapback]

Du må ha harddisk også tilgang til xbox live eller laste ned en emulator fra xbox.com .. xbox360'n bare emulerer xbox derfor må du ha harddisk til denne programvaren og til saver..

5621101[/snapback]

godt poeng

Lenke til kommentar

5620789[/snapback]

sett de inn i X360...

5620836[/snapback]

5620975[/snapback]

5621003[/snapback]

5621043[/snapback]

5621101[/snapback]

godt poeng

5621121[/snapback]

Va som f.. PÅ forretninga der jeg kjøpte den sa de at d va bare å laste ned et progr. Ikke et ord om at jeg måtte ha det for å få d gjort.

Men d høres jo sannsynli ut at man må ha harddisc for å kunne laste inn programvare :yes: Skal få d gjort i et hattefokk :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...