TSP Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Emnetittel forklarer vel det meste . Skal dere anmelde teaterstykker, konserter, stand-upshow, TV -serier, tanker om spessielle ting som vises på TV, andre spessielle kulturbegivenheter og slike ting, eller kommer det bare til å bli satset på film og musikk på DVD/VHS/Kino og CD'r? EDIT: Glemte jo å spørre om dere skal anmelde bøker, skal dere det? Endret 17. februar 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Emnetittel forklarer vel det meste . Skal dere anmelde teaterstykker, konserter, stand-upshow, TV -serier, tanker om spessielle ting som vises på TV, andre spessielle kulturbegivenheter og slike ting, eller kommer det bare til å bli satset på film og musikk på DVD/VHS/Kino og CD'r? EDIT: Glemte jo å spørre om dere skal anmelde bøker, skal dere det? 5620785[/snapback] Foreløpig anmelder vi bare DVD, Kino og CD. Hvis ting går bra, kan det hende vi utvider etterhvert... Lenke til kommentar
ammr Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 kultur uten en katogori om teater? Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 kultur uten en katogori om teater? 5676119[/snapback] Vi har valgt navnet kulturo nettopp for å kunne utvide til blant annet teater senere, men foreløpig har vi lyst å bli skikkelig flinke på film og musikk. Det er litt dumt å starte en side med masse ståhei, og så klarer vi ikke å leve opp til visjonen på grunn av ressursmangel. Fokuset vårt nå er å bygge oppet virkelig godt nettsted innen de stoffområdene vi har nå, for så å eventuelt utvide når tiden er inne. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Men det kunne kanskje være lurt med en kategori som het noe som "Generell kultur" nå midlertidig, hvor all diskusjon om kultur utenom musikk, film/tv og tegneserier og bøker kunne være, eller hva? Selv om det finnes en slik kategori vil jo ikke det si at dere må begynne på nyheter, anmeldeser og andre artikler om det nå, men en kategori kunne dere jo fått opp da Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Skulle egentlig lage ny tråd, men kom på at jeg hadde laget denne: Har dere vært inne på tanken om å anmelde seriepremierer? F.eks hvis det kom en ny såpeserie på TV 2, kunne dere da gitt en anmeldelse av den premieren og gitt leserne inntrykket av hvordan dere tror serien er og vil utvikle seg, hvem dere tror den passer for etc.? Og i samme slengen kunne jeg jo foreslå noe jeg tror ytterst få andre anmeldere gjør, anmelde sesonger, f.eks at dere kunne anmeldt hvordan dere synes dette årets sesong av hotell cæsar var når det er ferdig, bare et forslag. Har dere ellers tenkt noe mer over forslagene mine fra forrige gang? Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Skulle egentlig lage ny tråd, men kom på at jeg hadde laget denne: Har dere vært inne på tanken om å anmelde seriepremierer? F.eks hvis det kom en ny såpeserie på TV 2, kunne dere da gitt en anmeldelse av den premieren og gitt leserne inntrykket av hvordan dere tror serien er og vil utvikle seg, hvem dere tror den passer for etc.? Og i samme slengen kunne jeg jo foreslå noe jeg tror ytterst få andre anmeldere gjør, anmelde sesonger, f.eks at dere kunne anmeldt hvordan dere synes dette årets sesong av hotell cæsar var når det er ferdig, bare et forslag. Har dere ellers tenkt noe mer over forslagene mine fra forrige gang? 6142944[/snapback] Dette er absolutt noe vi har tenkt på, og hvis alt går slik vi vil, kommer vi til å gjøre det. MEN, vi er tross alt fortsatt i oppstartsfasen, og trenger mer ressurser og skribenter for å kunne dekke over alt vi vil. Derfor er dette noe vi vil prøve å få til etterhvert, hvis ting altså går den andre veien. Det andre med "Generell kultur" på forumet hadde jeg glemt ut, men skal ta det opp til diskusjon i forumstyret asap. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Alle tiders Henrik, forstår at dere enda er i en oppstartsfase. Er det realistisk av meg å tro at det vil komme litt mer generell dekning utover høsten, ved juletider? Er i alle fall fint at dere stiller dere positivt til dette . Skulle selv gjerne vært med på hjelpe dere å dekke ting, men det går nok ikke. Veldig fint om du tar opp det med en ny kategori ja, den er ønsket! Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Alle tiders Henrik, forstår at dere enda er i en oppstartsfase.Er det realistisk av meg å tro at det vil komme litt mer generell dekning utover høsten, ved juletider? Er i alle fall fint at dere stiller dere positivt til dette . Skulle selv gjerne vært med på hjelpe dere å dekke ting, men det går nok ikke. Veldig fint om du tar opp det med en ny kategori ja, den er ønsket! 6143064[/snapback] Da var forumkategorien opprettet, så får vi håpe det blir litt diskusjon der da! https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=315 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Kanskje en fordel at vanlige brukere får tillatelse til å poste der?... Edit: Det er fiksa nå. Fikk Ueland til å fikse det Men skal dere ikke annonsere dette i "Meldinger fra moderatorteamet"? Endret 22. mai 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Kanskje en fordel at vanlige brukere får tillatelse til å poste der?... 6154415[/snapback] Det skal fungere no, eg sjekka, og alle rettigheitane er satt korrekt. Eg kan dog ikkje teste sjølv, sidan eg ikkje er vanlig brukar. mvh., Vegard Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Kanskje en fordel at vanlige brukere får tillatelse til å poste der?... Edit: Det er fiksa nå. Fikk Ueland til å fikse det Men skal dere ikke annonsere dette i "Meldinger fra moderatorteamet"? 6154415[/snapback] Du postet like før jeg redigerte innlegget mitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg