angrab Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg kjøpte en Hyundai 32" LCD-TV HLT-3272 på komplett.no. Innimellom, gjerne med timer mellomrom, dukker det opp en fargefeil, som jeg er usikker på om det skyldes produksjonen av TVn, eller om det er sendingen/antenna. Jeg må identifisere problemet først. Kanskje i 30 sekunder av gangen dukker det enten opp en skarp sprayrød farge som dekker nesten hele skjermen. Og andre ganger dukker det opp en spraylysegrønn farge som dekker hele skjermen. Jeg mener å huske at jeg har sett tilsvarende rosa og rød/grønn dekning av skjermen. Det er vanskelig å se noe under forstyrrelsene. Jeg kjenner ikke widescreenteknologien på analoge sendinger. Jeg har dårlig antenne for øyeblikket og ingen DVD/DVI-utgang til å sjekke problemet opp mot. Er det noen som har kunnskaper om dette? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hvis du ikke kan teste med noe annet enn dårlige analoge signaler er det litt vanskelig å identifisere problemet. Men har ikke hørt om at noen slike problemer skyldes analogt signal. Lån en dvd-spiller av noen du kjenner og test. Lenke til kommentar
angrab Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg prøver nå tv'n under gode forhold. Jeg mistenker at det er forholdene som gjør det sånn. Interessant å finne ut om utenomliggende årsaker skulle forstyrre tv'n. Uansett, det er ingen krise! Det er 5 års reklamasjonsrett på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå