veggiss Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Jeg har mailkonto på en haug med isp'er, men siden jeg ikke bruker dem lenger, så får jeg ikke sendt mail med dems smtp servere. ergo...jeg trenger en smtp server som jeg kan bruke selv om jeg ikke er tilkoblet isp sitt nettverk. finnes det noen slike programmer som jeg kan installere på min egen maskin? har søkt litt rundt, og lastet ned noe, men ikke funnet noen som funker. takk for svar veggiss Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: Den 2002-09-18 18:53, skrev veggiss:Jeg har mailkonto på en haug med isp'er, men siden jeg ikke bruker dem lenger, så får jeg ikke sendt mail med dems smtp servere. ergo...jeg trenger en smtp server som jeg kan bruke selv om jeg ikke er tilkoblet isp sitt nettverk. finnes det noen slike programmer som jeg kan installere på min egen maskin? har søkt litt rundt, og lastet ned noe, men ikke funnet noen som funker. takk for svarveggiss exim, courier mail og sendmail, f.eks. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Du kan jo bruke smtp-serveren til ISP-en du benytter... Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Skal du spamme litt? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Win2k og XP pro har innebygd SMTP-server; hvis du ikke har noen av de anbefaler jeg en linux-server. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Jeg trenger oxo en SMTP for å kunne sende! Er tilknyttet Nextel/Nextra... Noen som vet om en SMTP? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Adressen til SMTP-serverene finner du selvfølgelig ved å gå inn på hjemmesiden til leverandøren av e-postadressene. F.eks. Telenor = online.no Tele2 = mail.c2i.net NGT = mail.broadpark.no Start = smtp.start.no Nextra = mta.online.no Regner med at det var det en av dere lurte på.... Edit: Men ved nærmere ettersyn så var det jo ikke det [ Denne Melding var redigert av: JarleW på 2002-09-19 09:08 ] Lenke til kommentar
Askelander Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Hav med disse to? http://tucows.online.no/preview/195566.html http://tucows.online.no/preview/237718.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå