intelli-musa Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Jeg slår på PC`en når jeg kommer hjem fra skolen idag, og den starter men så står det først: Verifying DMI pool data så kommer det nedenfor: "Error loading operating system" Hva faan er det som skjer og hva kan jeg gjøre? Jeg har nettop har problemer med PC`en og har formatert så jeg vil ikke gjøre det en gang til... Forrige problem som jeg postet her på forumet. Endret 17. februar 2006 av intelli-musa Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Sjekk om kabelene til harddiskene står riktig i. Sjekk om du finner de i BIOSen. Eventuellt prøv en annen disk. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 efikkan: Du er en knupp!! Jeg dro ut alle kontaktene til diskene og satt kontaktene til os-disken skikkelig på plass igjen og da funket det... Det fungerer også med alle diskene montert så det var ikke det TAkk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå