Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor Student Tilbud Spam

Anbefalte innlegg

Jeg satt her og surfet fredelig så kom det et par telenor popup.

Så tenkte jeg hva for noe er dette, det er jo et kjent fenomen at Student har lite penger, så jeg klikket på popupen for å se hva det var.

Noe så dårlig er det lenge siden jeg har sett, mengdebegrensing på 1GB? Det stod;

1024 megabyte (MB), eller ca. 200 mp3 filer, ca. 20 000 websider, 500 000 e-postmeldinger uten vedlegg, eller ubegrenset med chatting.

Hmm... sånn ved første øyekast for en som ikke har peiling på hvor mye 1 GB egentlig er så er jo det fint.

Andre info som burde ha stått der er f.eks. 1 1/2 film i "normal" divx format. Eller ca 1 1/3 CD-mengde...

Det der er jo nesten svindel...

Hmm, og hvor mye penger skal de ha for det? 350 per måned med 12 måneders bindingstid?

Og for moro skyld skulle jeg sjekke om jeg hadde den fantastiske muligheten til å motta dette tilbudet, og jeg skrev telefonnummeret mitt og fikk:

----

Feilmelding

Teknisk feil

På denne siden er det foreløpig en teknisk feil. Vennligst prøv igjen senere. Vi beklager de ulemper dette måtte medføre for deg.

----

Komisk... bare for å ha noe å sammenligne, så fikk jeg tilbud av NGT:

DELTA (2048/640) pr. mnd. Kr. 558,- (ikke binding) 498,- (12 mnd binding) Kr. 450 (24mnd binding).

Ikke så vanskelig å velge akkurat...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telenor er jo nesten mafia folk..

Dem tenker ikke på hva brukeren får igjen for pengene i hvertfall.

Så mye som dem går i overskudd,så klager dem enda på at folk laster ned litt for mye over linjene dems.

Latterlig spør du meg.

By the way,så er kundeservicen dems noe av det dårligste jeg har opplevd.

skulle tro folka der var håndplukket på gata.

MiO

Lenke til kommentar

"ubergrenset chatting"?

Hva skal det bety? det er vel en begrensning på det også? selv om du skal være ganske aktiv for å chatte 1 GB.

Dessuten, - når du chatter sender du ofte filer (bilder f.eks) til den du chatter med. Og hva med chatting med webcam?

Uansett, Telenor bare driter seg ut. Bredbåndet er til for å brukes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...