candymann Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hei! Lurer på om det er noe jeg gjør gernt? Har en opteron 165 cpu som jeg har på et MSI K8N NEO2-54g hovedkort men jeg får kun en kjerne til å virke. Den andre kjernen kann jeg ikke "finne". Ser kun 1 kjerne i bios, cpu-z 1.32, sandra 2005 osv. Cpu-z sier at cpu:n er en opteron 165 (UP) med toledo kjerne. Men viser kun en kjerne... Har akkurat installert win xp pro på denne maskinen, og installationen gikk bra. Men nå er pc:n ustabil, den låser seg ofte og kun reboot hjelper. Kann heller ikke kjøre sandra 2005 cpu test heller, programmet "svarer ikke" etter en kort tid. Cinebench 2003 virker heller ikke. Har installert windows x2 driver. Hva kann være galt? Lenke til kommentar
G_e_r_o_n_i_m_o Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hvis du allerede ikke har gjort det, så oppgrader biosen din hvilken versjon er biosen din? var borti samme problem på ett msi diamond kort Lenke til kommentar
candymann Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Ska sjekke hvilken bios jeg har. Men er litt redd til å flasha bios når pc:n er så ustabil..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå