Gå til innhold

kule ukule ting i mafia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er kommet litt offisiell og uoffisiell info om Mafia 2..

De begynnte på spillet, så stoppa de, så begynnte de igjen.

Etter alt vi vet nå, så er det en Mafia 2 under produksjon. :)

5640354[/snapback]

Kilder er en fin bil.

5640741[/snapback]

Now we have a new comment from John Nielsen of Illusion Softworks stating that the game is not cancelled, and will be available for the PC and Xbox sometimes in 2006-2007. Very good news indeed.

 

(http://3dgpu.com/archives/2005/04/30/mafia-2-not-cancelled-expected-2006-07/)

 

Den nyheten er nesten 1 år gammel nå, men har ikke hørt at det er blitt kanselert igjen.. :)

Lenke til kommentar
Er nok enig i det meste av det du sier. De kunne gjort biljaktene litt mer intense (da dramaturgikurven konstant er på null så snart du får satt deg i en bill, samme faen hva du foretar deg med den).

 

5620624[/snapback]

 

Jeg synes bilkjøringen i Mafia var morsom til tider. Arti og praktisk å kunne skyte ut ifra vinduet. Husker en "scene" hvor en måtte kjøre etter en fyr for å drepe han. Husker det tok en god del tid og ammo, men hele tiden var det en god del spenning. Det hele endte med at begge klarte å snurre rundt og han fikk en kule i pannen.

 

Karakterene i spillet var jo geniale og under hele spillet var spenningen og fremdriften konstant. Enkelte sekvener hvor en måtte kjøre ifra en plass til en annen var kanskje litt kjedelige, men man kunne gasse på så lenge purken ikke så på.

 

Slutten var genial. Skiller seg godt ut ifra hvordan de andre fleste spill slutter. Det er ikke mye vits å filmatisere Mafia, siden spillet er en film i seg selv.

Lenke til kommentar

Faen, at jeg måtte komme over denne tråden! Nå må jeg jo innstalere Mafia igjen :D Uten tvil en av de, og kanskje det beste spillet jeg har spilt!

 

Husker hvor revulosjonerende det var når det kom! :love:

Og hvor forelsket jeg ble når man kun skyte hull i dekkene til bilene =) Og selvfølgelig det store kartet som følger med spillet :D Husker jeg og en kompis som spilte det mye, satte spillet på pause og prøvde finne de beste veiene på kartet, når det var hektisk! :D Rå-kult =) Spesielt på freeride-extreme eller hva det heter... Det man unlocker når man runder det hvertfall.. Fikk aldri til alle husker jeg.. Manglet 2-3 stk.. Den ene jeg husker, er den hvor man får en lastebil med en bombe i seg, som går av hvis bilen ikke kjører fortere enn 40MPH :mad: Gikk med en del gloser og tastatur på den :p

 

Synes selve bilkjøringen er bra jeg, spesielt med tanke på når spillet er laget. Og selvfølgelig, at handlingen er fra 1930-tallet, bilene har jo knapt 20 hestekrefter (:p), så måte på hvor heftig de kan være =)

 

Stemningen i spillet tror jeg er tilnærmet perfet, med musikken og alt.. faen så herlig :D

 

Å sammenligne GTA og Mafia, blir som jente- og guttefotball ass... De minner kanskje om hverandre, men ikke mer =)

 

Det eneste jeg savner fra mafia, er litt mer "gore" =) Noe ala Soldier of fortune.. Når man står med en tommy-gun 10 meter fra en kis, og bare holder inn avtrekker'n, da vil jeg se lem løsne!! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...