SacrefiZer Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Hei! PSU'n min har tatt kvelden, men har lett etter ny PSU uten serlig hell. Jeg fant denne, men vet ikke om den passer... Shuttelen jeg har er Shuttle SB95PV2, og den står ikke på lista. Noen som vet om den passer eller ikke? Er det noen som kan hjelpe meg med å finne en som passer? Har gitt opp helt snart Mvh. SacrefiZer Endret 17. februar 2006 av SacrefiZer Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Dimension: 82mm(w) x 43mm(H) x 190mm(L) Ta ut din og mål da vel ? Om den har tatt kvelden har du vel garanti også ? Den er vel ikke så gammel ? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 enheten det, eller finn ut hvor stor den er på hjemmesida av shuttlen din. Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Men min har en helt annen form Bilder: Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 oh, da ja... men har du ikke garanti ? Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Skrudd opp for å bytte IC, men er nok mere enn den så gitt opp.. Skulle ikke skrudd opp, det kosta med penger.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Skrudd opp for å bytte IC, men er nok mere enn den så gitt opp.. Skulle ikke skrudd opp, det kosta med penger.. 5643786[/snapback] Det stemmer ;P kanskje ikke så lurt x] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå