Gå til innhold

Blant Europas "beste" tatt på fersken!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har en litt usakelig kommentar å komme med... Trodde ikke det var så stappfullt med småunger og fjortisser her! :scared::yucky::omg::confused:

 

Om team9 cheater så er det deres problem. Eg driter i hva de finner på med hverandre. Men om de skal cheate i seriøse kamper så bør dere ha bevis, og er bevisene fremme så gi dem til de hersens BF2 adminene så de får gjøre noe med det! Ellers syns eg dere kan slutte med sytingen deres og holde dere saklige i forhold til topic!

 

Edit: Eg syntest det var litt merkligt at admins\moderatorene på bf.no stengte tråden uten grunn. Og som nazgul mumlet noe om, " de gidder ikke å ha møkkaposter som blablablabla *legge ut om alle mulige grunner*", så syter du som om du var en såkalt "wannabe" fjortiss som skal til å bli banka så sinnsykt!

 

Skulle gjerne sagt hva eg synest om ikke bare deg, men mange andre her på forumet! Men det kan eg ikke, for eg er kristen..

Endret av jalla`n
Lenke til kommentar
Eg har en litt usakelig kommentar å komme med... Trodde ikke det var så stappfullt med småunger og fjortisser her! :scared::yucky::omg::confused:

 

Om team9 cheater så er det deres problem. Eg driter i hva de finner på med hverandre. Men om de skal cheate i seriøse kamper så bør dere ha bevis, og er bevisene fremme så gi dem til de hersens BF2 adminene så de får gjøre noe med det! Ellers syns eg dere kan slutte med sytingen deres og holde dere saklige i forhold til topic!

 

Edit: Eg syntest det var litt merkligt at admins\moderatorene på bf.no stengte tråden uten grunn. Og som nazgul mumlet noe om, " de gidder ikke å ha møkkaposter som blablablabla *legge ut om alle mulige grunner*", så syter du som om du var en såkalt "wannabe" fjortiss som skal til å bli banka så sinnsykt!

 

Skulle gjerne sagt hva eg synest om ikke bare deg, men mange andre her på forumet! Men det kan eg ikke, for eg er kristen..

5621499[/snapback]

 

Fin post, enig i at mye mystisk skjer. Poster blir slettet uten grunn, man starter tenke om det er for og dekke over noe.

 

Ikke mange som klarer svare voksent på poster på bf.no, de samme er her ser jeg. De klarer jo aldri skrive noe seriøst, men må slenge ut bemerkninger i personangrep.

Endret av teankiller
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Altså nå vet ikke jeg stort om værken team9 eller den såkalte myst, men for å være helt ærlig synes ikke noen av partene i denne saken greier å argumentere noe særlig godt. Å kalle teankiller fjortiss, selveid osv. hjelper oss jo ingenting med å komme til grunn i saken gjør det vel? Kan dere ikke heller prøve å diskutere seriøst utenom å gå på personangrep?

 

Jeg synes faktisk topic virket litt interressant etter å ha lest første post, men dere har jo ikke gitt teankiller en sjanse til å få holdt seg på topic. Ved å bombardere tråden med flame fra og med en av de aller første postene gir dere jo ikke mannen noe annet valg enn å gå i selvforsvar.

 

@teankiller: du må jo skjønne at disse folka har litt hardt for å tro på deg hvis du ikke poster noe info snart. Du sa at du skulle prøve å få "kilden" din til å stå fram selv, hvis jeg ikke misforsto alt, men det ser det ikke ut til du har klart enda så, kanskje det er på tide å avsløre faktaen din(hvis du har noe å avsløre vel og merke).

 

 

PS: kan dere stoppe å flame?

Lenke til kommentar

STOPP all off topic. START diskusjon rundt hvorvidt team9 har jukset eller ei - helst med GODE kilder og voksen diskusjon. Trådstarter har faktisk skapt et godt innlegg - det er innleggene til dere andre som fortjener advarsler.

 

Jeg vil konsekvent fjerne usaklige innlegg, personangrep og off topic - så dere er ansvarlige for å holde diskusjonen seriøs.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

eXp.Elektric eller hva han nå het.. Spilte mot ham etter at ham etter at han ble wipa. Han var faktisk ikke så dårlig, dette var tross alt i min nybegynnerfase, så det kan godt hende at han ikke var så mye å skryte av egentlig.

 

Teankiller har fortsatt ikke gitt noe ord fra seg?

Lenke til kommentar
Prøvde poste dette her på battlefield.no for og spørre om noen visste noe mer, men posten ble raskt slettet. Ser ut som noen admins der inne dekker over slikt fordi man kjenner noen på laget. Jeg syns da at dette burde diskuteres åpenlyst slik at man kan kvitte seg med slike spillere online.

Det er ikke første gangen battlefield.no dekker over/sletter poster som kan få folk litt mer opplyst om hva som skjer i BF2 spilleverden.

 

Hva syns dere inne her? burde ikke folk kunne poste sine meninger uten at andre skal slette dem? Burde vi ikke kunne diskutere saker vedrørende cheats?

 

Først, så det ikke skal være noen tvil: Jeg tilhører battlefield.no, så det jeg skriver er selvsagt ikke objektivt sett fra manges synspunkter.

 

Sitat fra klageforumet vårt:

Skal du klage på en annen spiller, må du følge visse retningslinjer. Vi behandler ikke klager på andre spillere som ikke kan underbygges med fakta, dvs. link til demo, screenshots, etc. Klager mottatt på spillere hvor beviset viser klare overtramp, vil føre til at spilleren det klages på mottar anmerkning og bokføres i vårt system. Når en spiller har fått for mange av disse vil det føre til permanent ban fra våre servere. Les prioritert tråd om retningslinjer før du poster.

Dette er nok i seg selv til å fjerne den tråden du forsøker å legge frem.

 

Se situasjonen fra den andre siden - vil du synes det er greit om noen oppretter en tråd for å anklage deg for å jukse, uten noen form for bevis?

 

Man kan ikke akseptere at folk går ut med slike anklager uten mer å fare med, og det tror jeg du forstår selv om du kanskje ikke vil innrømme det.

 

Jeg foreslår videre at du tar dette der det hører hjemme, på battlefield.no, og det bør kun skje om du faktisk kan dokumentere noe.

At du forsøker å sverte siden ved å henge den ut som partisk og urettferdig på et annet forum er svakt, selv om du er i din fulle rett til å gjøre det.

Det handler vel mest av alt om dømmekraft å gjøre.

Lenke til kommentar
Etter inside info fra en gammel spiller i Team9, sies det at 5 stk Team9 spillere ble tatt for hacks og det skal være en av grunner til Team9 oppløsning av squader. Det var 3 svenske og 2 norske sies det fra sikre kilder, dette vil i såfall være skandale for BF2.

 

Hadde håpet at dette spill med slik anticheatmotor skulle holde det meste unna.

 

Prøvde poste dette her på battlefield.no for og spørre om noen visste noe mer, men posten ble raskt slettet. Ser ut som noen admins der inne dekker over slikt fordi man kjenner noen på laget. Jeg syns da at dette burde diskuteres åpenlyst slik at man kan kvitte seg med slike spillere online.

Det er ikke første gangen battlefield.no dekker over/sletter poster som kan få folk litt mer opplyst om hva som skjer i BF2 spilleverden.

 

Hva syns dere inne her? burde ikke folk kunne poste sine meninger uten at andre skal slette dem? Burde vi ikke kunne diskutere saker vedrørende cheats?

 

De fleste av oss vil bare ha et spill som er fritt for slikt.

 

MVH

En som bryr seg

5620410[/snapback]

 

Noen i team9 har vel blitt sparket ut av diverse grunner så din eventuelle kilde kan jo ha noen underliggende motiver for å komme med sine beskyldninger. Sånn til din info.

Lenke til kommentar
Det er bare tullball å si at noen i tidligere team9 cheater. Slike påstander er grunnløse og en fornærmelse mot alle som spilte der. Grunnen til at team9 ble oppløst har ingenting med at noen som helst cheater.

Bf.no sletter slike tråder fordi de er grunnløse og helt blåst.

5620719[/snapback]

Hvis du vet grunnen er det jo bare å si det. Ikke rart det blir rykter når ett topplag plutselig bare oppløses uten noen forklaring. Slik hemmelighold er ingen tjent med. Å forsvare team9 med sensur og usakelige personangrep gjør bare anklagene mer troverdige. BF sammfunnet fortjener å få fakta om hva som egentlig skjedde. Fram til noen kommer med en troverdig forklaring om team9, er den mest sannsynlige grunnen at noen har gjort noe galt.

 

Så da spør jeg, hvorfor ble team9 oppløst?

Lenke til kommentar

Hvorfor er det "alles rett" å vite hvorfor en klan blir oppløst? En klan må da få gå fra sine egne uten at de er nødt til å forklare seg for alle og enhver? Samme med RX, de oppløstes, og mange av grunnene er fortsatt hemmeligholdt - storparten av bf-miljøet respekterer dette.

 

team9.bf ble avløst fra team9 organisasjonen av usikre grunner, men det sies at de ikke var fornøyde med diverse tap og andre ting.

Lenke til kommentar
STOPP all off topic. START diskusjon rundt hvorvidt team9 har jukset eller ei - helst med GODE kilder og voksen diskusjon. Trådstarter har faktisk skapt et godt innlegg - det er innleggene til dere andre som fortjener advarsler.

 

Jeg vil konsekvent fjerne usaklige innlegg, personangrep og off topic - så dere er ansvarlige for å holde diskusjonen seriøs.

5623761[/snapback]

 

Og du er brukermoderator som truer med advarsel til postere som etterlyser et minimum av kilder fremfor å blindt stole på påstander som:

 

"Etter inside info fra en gammel spiller i Team9, sies det at 5 stk Team9 spillere ble tatt for hacks og det skal være en av grunner til Team9 oppløsning av squader. Det var 3 svenske og 2 norske sies det fra sikre kilder, dette vil i såfall være skandale for BF2.

"

 

Så hvis jeg skriver "I følge en god og sikker anonym kilde har trådstarter personlige grunner til å fare med løgn i denne saken" er det helt ok lissom?

 

Jeg må innrømme at jeg hadde forventet at en brukemoderator ville representere steinharde krav til kildekritikk, men den gang ei. En vesentlig greie med kildekritikk er at man stiller gode spørsmål om hvor valide og troverdige kildene er, og i tillegg skal man også være klar over at kilder ofte har en egen agenda. Gamer.no forumet vil jo bli et temmelig snodig sted å være hvis vi alle kan slenge ut påstander basert på såkalte anonyme kilder.

 

Eller kanskje alt jeg lærte om presseetikk, journalistisk metode og Vær Varsom Plakaten da jeg studerte bare var ment som pynt.

 

Men jeg håper ikke at det er tilfelle.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...