Gå til innhold

Blant Europas "beste" tatt på fersken!


Anbefalte innlegg

Jeg ga trådstarter en sjanse til å komme med kilder, komme med bedre backup av saken.

 

GRUNNEN til at jeg ga han dette var at den største andelen av svar til trådstarter her var fjortissvar, personangrep, useriøse greier og off topic. Dermed tenkte jeg at jeg skulle rydde opp, og gi folk en sjanse til å få kommet med kilder som backer opp sine påstander.

 

I Politikk-forumet vårt stenger vi ikke bevisst tråder som mangler kilder, men vi påpeker at her trengs det kilder for at tråden skal ha videre leverett.

 

Det ble en kombinasjon her - når alle spamma ned tråden ble det ryddet opp og gitt en sjanse til skikkelig debatt, siden NOEN her vært interessert i dette. Samt at trådstarter fikk en sjanse til kanskje å backe opp påstandene sine mer.

 

Jeg stoler forøvrig ikke blindt på trådstarter, men jeg er her for å holde forumet ryddig og et ok sted å være, og det er det jeg har forsøkt å gjøre i denne tråden :).

 

Nok en gang - jeg holder ikke tråden åpen fordi jeg tror på det trådstarter sier, jeg sier han har skapt et innlegg som kan oppfordre til debatt, og jeg har gitt han en sjanse til å komme med kildene sine.

 

Forøvrig, skal vi moderatorer stenge alle debatter som ikke følger regler for presseetikk, journalistisk metode og vær varsom-plakaten så tror jeg vi vil få ganske godt overtidsbetalt :).

 

Vi kan nemlig ikke kontrollere forumbrukerene våre på den måten, det er ikke noe krav om slikt her :).

 

Videre diskusjon kan tas til meg på pm, og ikke i denne tråden da det er off-topic.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det skal jo selvfølgelig ikke være sånn at de sletter poster som har med BF2 og dets omdømme å gjøre!! Og at et helt lag er tatt for cheat er jo skandale! Og et så kjent lag som Team9 :no:

5620444[/snapback]

De er overhode ikke tatt for cheat, kom med bevisene.

Så, kanskje noen hører på deg... :thumbup:

 

Admins på Battlefield.no dekker bare over slikt, får ikke noen svar der fordi dem sletter postene.

5620514[/snapback]

De dekker ikke over noe som helst.

 

DU fulgte ikke de rettningslinjene som er satt på forumet, og tråden ble dermed stengt/slettet. som nevnt tidligere.

 

Legg frem beviser, så vil jeg argumentere for eller mot.

5620905[/snapback]

Heh, det er jo det han prøvde på bf.no, er det ikke det?

5620984[/snapback]

 

Nei. Han gjorde det samme som han gjør her.

Han startet en meningsløs tråd, der han beskyllte en meget bra BF2-clan for cheating. Uten noen form for bevis.

--------------------------------------------------------------------

 

Hvorfor T9 ble oppløst synes jeg bør være deres sak. Og ikke alle andres. T9 kommer nok tilbake i en annen form. :thumbup:

 

GG T9...

Endret av Cthulu
Lenke til kommentar

Tips: Selv om en bruker oppfører seg som en totalt idiot et eller annet sted betyr det ikke at du kan kalle han for det på dette forumet, da vi har regler mot personangrep.

 

Så ikke gjør det lenger.

 

Forøvrig, som du ser litt lenger opp ba jeg videre diskusjon bli tatt med meg på pm - så send meg en pm om du har videre kommentarer.

Lenke til kommentar

Dette blir like teit som å diskutere hvem som har best aim, eller å diskutere hvilken bil som er kjappest.

 

Man kan heller ikke "diskutere" seg frem til om noen har dopet seg i OL heller , de tar en test og er den positiv så er de busted. Så å diskutere dette er bare helt latterlig uten noen faktaopplysninger.

 

Jeg spillte for team9 , og jeg kan ganske sikkert si at vi ikke cheatet.

 

Men om vi hadde cheatet ville vi hvert på et mye høyere nivå, så jeg forstår ikke helt hvor du får dette fra. Jeg tviler sterkt på at noen i team9 har sagt at vi cheater , og det kunne umulig ha hvert en Norsk spiller som har sagt dette , siden jeg uansett kjenner dem alle personlig.

Lenke til kommentar

Moderatorene her snakker så fint om personvern, og at personhets ikke er lov på dette forumet. Som en av 4 norske spillere i team9 kunne dette vært en post som virkelig kan oppleves trakaserende. Trådstarter sprer falske rykter som indirekte beskylder meg med en 50% sjanse for å være en cheater. Han sverter også alle team9s meritter.

Jeg setter pris på at slike tråder ikke får ferde fritt på bf.no, selv om jeg tviler på at den hadde hatt noe videre grobunn på det forumet, og nok hadde inneholdt 99% "personangrep" mot trådstarter i stedet.

 

Det eneste tilfelelt trådstarter ikke har gjort seg fortjent til personangrep er hvis han selv har blitt lurt, og selv om han faktisk har en kilde som han tror på, lager man ikke flameposts som dette uten å vise til noe håndfast.

 

team9.bf2 ble oppløst fordi halve laget mistet interessen for spillet / ikke hadde tid til å spille mer. Vi hadde ikke spillt på 2 uker før bronsjefinalen i EC og fikk lov å wilda til å spillte med en merc for å i det heletatt ha 8. Slutt spekulasjonene, det er ikke mer til det enn det.

Lenke til kommentar

[r3n]Myst sin IP: 81.191.106.48 (bluecom)

teankiller sin IP: 84.48.98.225 (nextgentel)

 

Så det virker usansynlig at det er samme person, selv om det selvsagt er mulig.

 

Når det gjelder "diskusjonen" om team9 har cheatet er det jo latterlig. Jeg har kjent 2 av de norske i team9 in real life siden jeg var 5-6 år gammel, og jeg kan garantere 100% at ingen av de cheater. I følge trådstarter var grunnen til at de ble oppløst at en del ble tatt for cheat. En latterlig påstand. Har fått meg alt av grunner til dette, da jeg bor sammen med en av spillerne, og hadde han vist om noe cheat i team9, så hadde jeg også det.

 

Når det gjelder grunnen til at innlegget ble skjult på battlefield.no, er det standard prosedyre. Det handler ikke om å skåne "ryktet" til battlefield 2, men det handler om å skåne enkeltpersoner mot idiotiske anklager uten bevis. Hadde bevis blitt fremlagt, hadde ikke tråden blitt slettet, og det hadde vel "skadet ryktet" til bf2 eller team9 like så mye som annklager uten bevis, hadde det ikke?

 

Håper virkelig "teankiller" kommer med bevisene, eller navngir personene som angivelig skulle ha cheatet og/eller "kilden" hans. Men jeg vet det ikke kommer til å skje, for han har rett og slett ikke noe som helst å komme med. At folk kommer inn her å prøver å sverte ryktet til team9 og www.battlefield.no, ser jeg på som svært irriterende. Det finnes desverre alt for mange lettpåvirkelige sinn til at ubegrunnede annklager ikke får følger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...