Gå til innhold

Blant Europas "beste" tatt på fersken!


Anbefalte innlegg

Etter inside info fra en gammel spiller i Team9, sies det at 5 stk Team9 spillere ble tatt for hacks og det skal være en av grunner til Team9 oppløsning av squader. Det var 3 svenske og 2 norske sies det fra sikre kilder, dette vil i såfall være skandale for BF2.

 

Hadde håpet at dette spill med slik anticheatmotor skulle holde det meste unna.

 

Prøvde poste dette her på battlefield.no for og spørre om noen visste noe mer, men posten ble raskt slettet. Ser ut som noen admins der inne dekker over slikt fordi man kjenner noen på laget. Jeg syns da at dette burde diskuteres åpenlyst slik at man kan kvitte seg med slike spillere online.

Det er ikke første gangen battlefield.no dekker over/sletter poster som kan få folk litt mer opplyst om hva som skjer i BF2 spilleverden.

 

Hva syns dere inne her? burde ikke folk kunne poste sine meninger uten at andre skal slette dem? Burde vi ikke kunne diskutere saker vedrørende cheats?

 

De fleste av oss vil bare ha et spill som er fritt for slikt.

 

MVH

En som bryr seg

Endret av teankiller
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare tullball å si at noen i tidligere team9 cheater. Slike påstander er grunnløse og en fornærmelse mot alle som spilte der. Grunnen til at team9 ble oppløst har ingenting med at noen som helst cheater.

Bf.no sletter slike tråder fordi de er grunnløse og helt blåst.

Lenke til kommentar
Det er bare tullball å si at noen i tidligere team9 cheater. Slike påstander er grunnløse og en fornærmelse mot alle som spilte der. Grunnen til at team9 ble oppløst har ingenting med at noen som helst cheater.

Bf.no sletter slike tråder fordi de er grunnløse og helt blåst.

5620719[/snapback]

De kunne i det minste latt den være der og fått litt diskusjon? Hvis det hadde gått over alle vidder kunne de stengt den though :)

 

Min mening :thumbup:

Lenke til kommentar
Det er bare tullball å si at noen i tidligere team9 cheater. Slike påstander er grunnløse og en fornærmelse mot alle som spilte der. Grunnen til at team9 ble oppløst har ingenting med at noen som helst cheater.

Bf.no sletter slike tråder fordi de er grunnløse og helt blåst.

5620719[/snapback]

 

Hvordan vet du alt dette?

Kan det ikke være andre årsaker enn den du tror?

 

Dette er fra en kilde som jeg stoler på, stoler mer på han sitt ord enn ett fra en som kanskje ikke vet annet enn det han leser på forumer som dekker over egne.

 

Håper flere kaster seg inn på dette, som sagt var 2 av de norske fra BF2 delen.

Lenke til kommentar

Jeg må le, hvilken "kilde" er det som har gitt deg slike opplysninger? Jeg har selv spilt mot team9, både public, og på kamp. Bare fordi du og den sikre "kilden" din ble eid av de, trenger de ikke å cheate. Etter min mening er denne anklagen helt ute på vidda. Gi meg håndfaste bevis, så skal jeg legge meg flat. Vis ikke, kan du gi faen i å whine over at du blir drept gang på gang på publicservere, og legge opp bf2.

Lenke til kommentar
Jeg må le, hvilken "kilde" er det som har gitt deg slike opplysninger? Jeg har selv spilt mot team9, både public, og på kamp. Bare fordi du og den sikre "kilden" din ble eid av de, trenger de ikke å cheate. Etter min mening er denne anklagen helt ute på vidda. Gi meg håndfaste bevis, så skal jeg legge meg flat. Vis ikke, kan du gi faen i å whine over at du blir drept gang på gang på publicservere, og legge opp bf2.

5621218[/snapback]

 

typisk svar fra bf.no tilhenger, useriøst og pompøst.

 

Den sikre kilden har selv vært spiller i team9!

Endret av teankiller
Lenke til kommentar

Du syns det er rart at Bf.no slettet den? Kom med håndfaste bevis før du slenger ut rykter. At din kilde er en "jeg stoler på" er helt bak mål.

Det blir som å påstå at Bjørndalen doper seg, fordi en person i Ytre Enebakk skiskytterlag har hørt det fra noen. Tror neppe noen media her i Norge ville satt det på trykk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...