Chriskart14 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hei! Tenkte jeg skulle overføre en kort film til mobilen min Har en K600i, så har liten plass. Lagde i stand en liten snutt (Windows movie maker 2) i går på 7 mb, men den lager kun "filmfiler" i wmv format som jeg ikke klarer å endre ved å "gi nytt navn" De videoene jeg allerede har på mobilen er i mp4 format, skulle gjerne gjort også denne til det formatet. Noen som vet hva jeg kan gjøre eller hva slags program jeg evt. trenger? Takk for hjelp! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 google converter wmv to mp4 du. Lenke til kommentar
Chriskart14 Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Hva mener du? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 www.google.com søk på "converter wmv to mp4". Lenke til kommentar
Chriskart14 Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Yep, fant et som fungerte, tusen takk Problemet er bare at det ikke fungerer etter at jeg har lastet mp4 filen over på mobilen. Er det slik at man er nødt til å ha samme pixel verdi på videoen som på mobil skjermen? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 bør nok det ja. tlf din har 176x220 tror jeg. Lenke til kommentar
Chriskart14 Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Hmm, fikk til slutt ordna det Men hvor høy bitrate bør jeg ha for at videoen ikke skal lagge? Bruker 3gp formatet nå og har fått det til å fungere, men ikke uten at det lagger omtrent hvert 10 sekund. Litt irriterende Eller er det prosessoren på mobilen som ikke klarer å kjøre filmer? Mikset og trikset med mine egne dvd'er tidligere i dag, og har som sagt konvertert dem om til 3gp formatet. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Endret 18. februar 2006 av Chriskart14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå