JiGGe Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Finnes det gratis forum? Det kan godt være masse reklame men den må passe inn i Hjemmesiden min EDIT: Den skal bare legges til med iframe Takk for alle svar Endret 17. februar 2006 av JiGGe Lenke til kommentar
nree Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Du kan bruke phpBB om du vil.. Du bør ikke bruke home siden home ikke støtter php! Vist du hadde php kunne du også lage ditt eget brukersystem, du kunne ha laget hvor mange sider du ville å slippe å oppdatere 12 + sider sin meny osv. EDIT: Uff, htmlkode i linken Endret 17. februar 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 hvordan funker det? har en php server og. Men åssen funker phpBB? Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 hvordan funker det? har en php server og. Men åssen funker phpBB? 5620363[/snapback] altså, det er et ganske vanskelig spørsmål... du kan finne ut om du orker å gå gjennom all koden... jeg vet ikke hvordan forumet virker, men om jeg visste så hadde jeg nok ikke klart å forklare med ord og setninger osv. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Finnes det noen andre forumer? Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Har du også tilgang til MySQL? De fleste gratis forumløsninger trenger MySQL, men noen få kjører også flatfil. Det finnes haugevis med gratis forumløsninger, skal finne en link til deg. edit: På OpenSourceCMS kan du prøve forskjellige løsninger. Finner du ikke det du er ute etter der kan du gå inn på Hotscripts og søke f. eks. på "Free forum" eller "Free bulletin". Endret 17. februar 2006 av anners Lenke til kommentar
nree Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Du legger det opp på siden din, går gjennom en liten installasjon så er du klar Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Takk, jeg trenger ikke noe bra forum, men den må passe inn i siden min (på lengde) Kan noen si meg åssen man skifter str på noen av forumene? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Du kan jo prøve den her http://www.diskusjonsforum.no helt ok forum med 300 stiler (tror det var så mange) Det eneste er at du ikke kan ha større avatar enn 15kb vis du laster opp (men du kan ha bildelinker og så det har jo ikke så mye og si) håper dette var greit Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Phpbb88.com den kan du ikke modde men det ligger noen mods forhåndsinstalert. Det eneste minuset jeg kan se da er en liten flekk med reklame Endret 18. februar 2006 av Tor-Martin Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Du kan jo prøve den her http://www.diskusjonsforum.no helt ok forum med 300 stiler (tror det var så mange) Det eneste er at du ikke kan ha større avatar enn 15kb vis du laster opp (men du kan ha bildelinker og så det har jo ikke så mye og si) håper dette var greit 5625638[/snapback] Ikke et bra første inntrykk... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Det er ikke verdens beste men det duger Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 The Sweetest Forum on the Web Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 @Bush: Elegant! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå