efikkan Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 PSData har i lenger tid sagt at de er rask på levéring. For noen måneder siden sa de at de var best. Men min erfaring er noe helt annet. Hver gang noen i min familie eller noen jeg kjenner (som jeg vet om) har bestillt lagervarer, så har det tatt i gjennomsnitt to uker å få pakken i posten. Varer bestillt fra Komplett og Netshop har kommet på 3-4 dager, men varer bestillt fra PSData (samtidig) kommer mye tregere. Er det bare meg og mine som er utrolig uheldige med PSData, eller er dette vanlig? Jeg takker for alle svar. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Bestilte lagervare fra PSData i forgårs og hadde den i dag... Kan ikke klage på det lissom. Går noe raskere å bestille fra netshop for min del (har det ALLTID dagen etter at jeg bestiller), men det kan ha noe å gjøre med at de er mye nærmere omlastingsentralen på stokke. Lenke til kommentar
Dr. Phil Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Tok et par dager i mitt tilfelle. Bor i Stavanger. Må være noe galt hvis det tar opptil to uker... Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Får nesten alltid varene ifra PSdata dagen etter (bestiller om morgenen). Evt maks 2 dager. Tror aldri jeg har ventet lenger, ihvertfall ikke på lagervarer. Bor i Oslo. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg bor i Møre og Romsdal. Men jeg synest det er veldig mye med gjennomsnittlig to uker. Komplett og Netshop klarer det jo på 3-4 dager, så jeg tviler på at det er postverket. Det er kun fra PSData dette har vært et "problem". Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Kan du ikke bare følge med på når PS data sender varen en gang. Følge med på varens status frem til den står som levert. Og så sammenligne det med når de kommer frem. Så ser du om det er Posten eller PSdata som tuller. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Er det noen andre som har opplevd treigere postgang denne uka? Har sendt en pakke og mottatt en annen. Felles for dem begge er at postgangen har tatt en dag lengre enn normalt. On Topic: Erfaringsmessig så tar det ikke lengre tid hos PsData.no enn hos andre webshopper. Opp til Trøndelagen tar det som regel 3 dager. Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Er det noen andre som har opplevd treigere postgang denne uka? Har sendt en pakke og mottatt en annen. Felles for dem begge er at postgangen har tatt en dag lengre enn normalt. 5621748[/snapback] De postansatte er vel (som de fleste andre) opptatt med å følge med på OL... Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Er det noen andre som har opplevd treigere postgang denne uka? Har sendt en pakke og mottatt en annen. Felles for dem begge er at postgangen har tatt en dag lengre enn normalt. 5621748[/snapback] De postansatte er vel (som de fleste andre) opptatt med å følge med på OL... 5621772[/snapback] Haha ja Postansatte har en egen evne til å gjøre alt annet enn det de burde gjøre. PSdata er som regel veldig raske de gangene jeg har brukt dem. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 De postansatte er vel (som de fleste andre) opptatt med å følge med på OL... 5621772[/snapback] Tror deg jeg. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Er det noen andre som har opplevd treigere postgang denne uka? Har sendt en pakke og mottatt en annen. Felles for dem begge er at postgangen har tatt en dag lengre enn normalt. 5621748[/snapback] De postansatte er vel (som de fleste andre) opptatt med å følge med på OL... 5621772[/snapback] I tillegg til OL, er det jo både influensa og litt snø nå om dagen. Jeg regner med det kan være fort gjort å ikke rekke en eller annen avgang. Ikke det at det er noen god unnskyldning i Norge om vinteren. Men togene går jo aldri som de skal når det er snø, eller varmt, eller kaldt, eller... Lenke til kommentar
hwl Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Selve PSdata er som regel raske til å sende, er nok heller Posten, som ofte forsinker det hele. Som feks når jeg handler der, så må pakken fra Arendal(hvor psdata holder til) til Kristiansand, for deretter å bli fraktet til Porsgrunn hvor jeg bor, noe som virker litt tungvindt spør du meg Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Posten har er blitt så elendig i det siste, men sist jeg bestilte fra psdata gikk det ganske fort. Netshop er en dag raskere, men alt avhenig av posten som etter siste pakke jeg fikk har fallt i unåde hos meg. Fikk lappen for å hente pakken min som kom forje lørdag på onsdagen denne uke, 5 dager etter at pakken var annkommet posten. Glad jeg bruker nettsporing, henta den samme dag som den kom. Men likevel kom hentelappen 5 dager etter. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Forhandler delen av PSData sa vel i fjor høst at de hadde en dags leveringstid, iallefall til en del av landet. I det siste, så har det vært mye to-dager iallefall, men ikke mere enn det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 PSdata er iallefall ikke flinke til å behandle returordre. Ønsket å benytte angreretten før den gikk ut, sendte de epost god tid før den gikk ut om at jeg ønsket å benytte angreretten. Fikk svar 1 dag etter at fristen (pakken må sendes seneste den 15.dag etter mottatt bestilling) hadde gått ut med følgende neandertalersvar: "Er det feil på produktene?" Heldigvis var bestillingen ikke av det dyre slaget, men er spesielt irriterende da det ikke virker som at de ville bry seg i det hele tatt om å gi meg et forbasket returnr. en gang. Hadde det vært en større bestilling hadde jeg nok gått rettens vei, med et par gode klapp på advokatens rygg. mvh Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 PSdata er iallefall ikke flinke til å behandle returordre. Ønsket å benytte angreretten før den gikk ut, sendte de epost god tid før den gikk ut om at jeg ønsket å benytte angreretten. Fikk svar 1 dag etter at fristen (pakken må sendes seneste den 15.dag etter mottatt bestilling) hadde gått ut med følgende neandertalersvar: "Er det feil på produktene?" Heldigvis var bestillingen ikke av det dyre slaget, men er spesielt irriterende da det ikke virker som at de ville bry seg i det hele tatt om å gi meg et forbasket returnr. en gang. Hadde det vært en større bestilling hadde jeg nok gått rettens vei, med et par gode klapp på advokatens rygg. mvh 5624340[/snapback] Ja, for en fornuftig dialog med butikken er jo bortkasta tid? Mitt tips: Flytt til USA og bli rik. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Henter som regel fra PS selv, fra varen er bestilt til den ligger klar til meg for henting er ca. 2 timer, noen ganger kortere. De gangene det har blitt sendt i posten har jeg hatt det dagen derpå. Returordre har jeg heller ikke hatt noen problemer med. Så at de er dårlige på ditt og datt jevnt over, er det nok ingen som har rett til å si. Men at de er 100% problemfrie er jo selvfølgelig ikke sant, slik er det jo med de fleste butikker. Endret 18. februar 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) PSdata er iallefall ikke flinke til å behandle returordre. Ønsket å benytte angreretten før den gikk ut, sendte de epost god tid før den gikk ut om at jeg ønsket å benytte angreretten. Fikk svar 1 dag etter at fristen (pakken må sendes seneste den 15.dag etter mottatt bestilling) hadde gått ut med følgende neandertalersvar: "Er det feil på produktene?" Heldigvis var bestillingen ikke av det dyre slaget, men er spesielt irriterende da det ikke virker som at de ville bry seg i det hele tatt om å gi meg et forbasket returnr. en gang. Hadde det vært en større bestilling hadde jeg nok gått rettens vei, med et par gode klapp på advokatens rygg. mvh 5624340[/snapback] --------------------------------- Hva er problemet med at butikken ønsker å vite om det er noe galt med produktene ? Høres ut som kvalitets-sikring spør du meg...sikkert ikke lett å sitte å besvare email fra grinete drittunger som hverken kan skrive norsk eller vet å forklare seg ordentlig,slik at oppfølgnings-spørsmål må stilles! Du skjønner sikkert det når du engang tar del i arbeidslivet. Endret 18. februar 2006 av OlaOlablakken Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Når jeg bodde i Holmestrand(rundt 1 time fra oslo) så bestile jeg G5 eller ei musematte(husker ikke)... Tok rundt 12dager før det kom... Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Har vel fått 30 pakker fra PsData og de gangene det har gått mere en de obligatoriske 2 dagene så er det Posten som har sinka. De kan være litt trege med returnr men mer enn 3 dager har det aldri gått. Endret 18. februar 2006 av Poppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå