Nissen Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg har bestemt meg for å lage "sealed" kasse nr. 2 til mitt HBX 380 DS element. Jeg ønsker å ha elementet slik at magneten peker inn i kassen, og at dermed koplingene må forekomme inne i kassen. Problemet er: hvordan får jeg kablene inn/ut av kassen (uten at det ødelegger kassens tetthet) på best mulig måte? Mvh Nissen Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 En sånn en; ? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Billigløsninga er masse silikon i hullet etter du har setta inn ledninga, har funka for meg mange gang. Men den der på bildet ser jo mye bedre ut Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 altså, du får de sikkert fra 20 kr. og oppover ;P så er billig-løsning dette også x] Lenke til kommentar
Defus Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 blir jo billigere med silikon sia du bruker silikon for å få kassa tett trudde de der kosta rundt 50 kr eg Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 kommer ann på hvor man kjøper de.. har vel sett de fra 29,- og oppover! Blir jo penere med terminalen også.. Samtidlig som det er praktisk. Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 nice one Skal ta meg råd til en sånnen.. Mvh Nissen Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Kjøp deg speakonplugg fra f.eks Eltek. Absolutt kurante saker. Da er det i tillegg lett å nappe ut kassa om du skulle ha behov for mer baggasjeplass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå