bola Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Opplever ofte høy ping med mitt trådløse nettverk, signal styrke ligger på ca 70% og link kvalitet på 100. Nettsider o.l timer ut, begynner å bli litt irriterende. Noen som har noe forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Har du sikkret nettverket? Kanskje er det noen andre som bruker det og laster døgnet rundt på din regning. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Opplever ofte høy ping med mitt trådløse nettverk, signal styrke ligger på ca 70% og link kvalitet på 100. Nettsider o.l timer ut, begynner å bli litt irriterende.Noen som har noe forslag? 5619927[/snapback] Du kan prøve å bytte kanal. Det hjelper om det er andre nett i nærheten som kjører på samme kanal eller nabokanal. Hvor høy ping er det snakk om? Og som en annen her snakket på så er det jo også viktig å sikre nettet sitt. Lenke til kommentar
bola Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Boksen er sikret og jeg byttet kanal, dette hjalp litt, men når jeg pinger jensenIP tlf boksen i nettverket så ligger reply på rundt 4 til 10. Når jeg pinger eks vg så ligger reply på alt fra 10 til 20. Noen ganger peaker den til drøyt 100. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå