lperik Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg syns pokker meg det er på tide at vi selvgode nordmenn får en liten blåveis, jeg. Vinter-OL ble jo kjedelig når Norge stakk av med alt av medaljer gang på gang. 5651410[/snapback] Kjedelig?! Er jo nå det er kjipt da Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hmm, hvorfor begynner du ikke å gå på ski selv da, så vi får flere gull? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Nei, ikke med tanke på at vi er så og si de eneste som virkelig satser på vintersport.5652168[/snapback] Vel, i Østerrike sier man ofte at det å stå på ski (les slalåm) er en borgerplikt. Norges topposisjon i vinteridrett tror jeg er forbi forresten. Lenke til kommentar
Havana Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Egentlig så er prestasjonene veldig respektable for et land med 4,5 millioner innbyggere. 5649643[/snapback] Nei, ikke med tanke på at vi er så og si de eneste som virkelig satser på vintersport. 5652168[/snapback] Du kan mene det hvis du føler for det, men det er grenser for hva et land med 4,5 milloner mennesker kan prestere, Tyskland USA Canda, og Tidligere Sovjet er vel andre som satser, eller i siste tilfellet satset på vintersport.. Det blir litt feil, og nesten komisk å kalle dette for en fiasko, dette er veldig anstendige resultater, hvis en ser på antall mennesker i dette landet, sammenlignet med antall medaljer... Denne, vi burde vunnet i alt, historien.. Minner meg litt på hvordan enkelte på barneskolen var overbevist om at Norge også hadde atomvåpen, etter å ha oppdaget dette våpnet gjennom en 007 film som gikk på tv kvelden før. Jeg prøvde å forklare at dette landet har en anstendig hær, hvis vi ser på folketallet, men de fantaserte om supermakt Men jeg er stolt av OL troppen, godt jobbet, lang bedre en en skulle vente hvis vi ser på rene fakta Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Mente du virkelig det utsagnet der? 5652336[/snapback] Selvsagt, vi nordmenn lever i en boble og tror at alle andre også driver med vinteridrett. Vi stiller forøvrig ikke lag i OL's desidert største gren, ishockey. Lenke til kommentar
brd Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 norsk OL fiasko? Vi har hatt uflaks og vi har hatt dårlige ski. Men det viktigeste vi har også hatt dårlig form. Lille Norge har 18 medaljer. Store USA har 19 medaljer. Vi kunne sjølvsagt hatt meir gull. Spådommen før OL var 15 gull, vi har to. Ja eg er skuffet over Norge sin innsats i OL. Det som sviktet i dette OL var staffetene der vi kom på 5 plass i alle 4 staffetene der Norge var medalje kandidater. BTW: Fant eit morsomt innleg på db.no side sider Her Vi ser fram til VM i 2007 og VM i 2009 og OL i 2010. Som sagt:Dette har ikkje vore Norges OL Leiff Lenke til kommentar
Havana Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 hmm, tror jeg drar innom tekst tv å sjekker medaljestatestikken... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Mente du virkelig det utsagnet der? 5652336[/snapback] Selvsagt, vi nordmenn lever i en boble og tror at alle andre også driver med vinteridrett. 5653854[/snapback] Der er jeg veldig uenig. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Noen som har lest statistikken over hvor mange nordmenn som har snø over en "liten" periode, mot enormt mange kinesere som har snø over en større periode ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå