Skribenten_ Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 vinter OL er noe alle gleder seg til, hvertfall for oss normenn, for vinter OL er som skapt for oss i nord. det har vi bevist år etter år, med alle de gullene vi har fått. men hva har skjedd? norge sitter en 1 gull etter 5 dager...1 gull! greit nok, det har blitt mange søv og bronsje, men folk som vinner søv, de har også tapt gullet.. værste av alt.. sverige, vårt naboland som vi nermest fnyser av når det kommer til vintersport, de har mer gull en oss...2! nei, jeg er skikkelig skikkelig skuffa.. Lenke til kommentar
czr Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Tja, jeg har gått rundt og følt meg litt snurt pga alle medaljene som har glippet, men nå er jeg blitt en helfrelst curling fan Så jeg gir egentlig pokker i resten, så lenge det går bra med Pål og Dordi Men jeg gleder meg MYE til hopping i morgen. Blir en flott OL dag med mye bra på programmet på lørdag. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Tja, jeg har gått rundt og følt meg litt snurt pga alle medaljene som har glippet, men nå er jeg blitt en helfrelst curling fan Så jeg gir egentlig pokker i resten, så lenge det går bra med Pål og Dordi Men jeg gleder meg MYE til hopping i morgen. Blir en flott OL dag med mye bra på programmet på lørdag. 5619957[/snapback] vell, altså... og gå fra og være kongen av skisporten til kongen av curling er ikke akkurat fremgangsrikt, men for al del, gull er gull.. så vis det er curling norge skal vinne gulle på, så er det bedre en ingeting, heia curling gutta. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 *Flyttes over til sport-seksjonen av forumet* Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Eneste fiaskoen her er medias kunstig skapte forventninger. Vi er IKKE like gode som vi var på 90-tallet, hverken i skisport eller fotball. Men media elsker å få oss itl å tro det . Hilsen en ikke skuffet sportsentusiast. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hva er det 6 sølv, og 6 bronse? Vel det sier meg at det ikke skal mye til å få gull. Så vi er absolutt gode nok til å vinne mer. Så ja det er en total fiasko. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Når vi ikke vinner gull, er vi ikke gode nok til å vinne gull. . Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Alastor, vi har så absolutt potensialet til å klare det, men de har slitt med b.la sykdom. Og ja, de norske medier har blåst forventingene veldig opp. Men hvis man ser på Verdens Cupen og VM så gjør Norge det svært bra i langrenn, skiskyting osv... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Eneste fiaskoen her er medias kunstig skapte forventninger. Vi er IKKE like gode som vi var på 90-tallet, hverken i skisport eller fotball. Det har noe med at de SELV forventer det, og sier det.. Hadde utdøvere sagt; "Vi har som mål å havne på topp 15" , så forventer jeg ikke mer.. Men da maange sier ; "Vi satser på pallen i dag" evt: "Gull er godt nok!" Så forventer jeg mye av folkene! Så, ol er en skuffelse! ;( Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Ja, OL har vært en fiasko for Norge. 2 gull er for lite for oss som bare teller gull og liker å se Norge øverst på medaljeoversikten. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Norge er bare bortskjemte med gull, og når vi ikke får 5-6-7-8 gull klager vi. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 5-6-7-8? Man er vel ikke bortskjemt om man håper på 5 gull man er vel heller pessimistisk. Selv trodde jeg vi ville få 10 gull og håpte selvsagt på flere. Tyskland som i det siste har vært vår største konkurrent har 9 gull, Østerike har 8 og selv Sør Korea har 3 gull. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Norge er bare bortskjemte med gull, og når vi ikke får 5-6-7-8 gull klager vi. 5645267[/snapback] Det er utdøverene selv som har sagt det! Da håper seff folket det også! Hadde de sagt, "nei.. vi er kjempefornøyd med medlaje" før løpet, og fått bronse hadde jeg ikke klaget! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Sports Illustrated sa før lekene at Norge kom til å ta 15 gull, 6 sølv og 5 bronse. Fiasko? Ja, definitivt. Lenke til kommentar
Havana Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 vinter OL er noe alle gleder seg til, hvertfall for oss normenn, for vinter OL er som skapt for oss i nord. det har vi bevist år etter år, med alle de gullene vi har fått.men hva har skjedd? norge sitter en 1 gull etter 5 dager...1 gull! greit nok, det har blitt mange søv og bronsje, men folk som vinner søv, de har også tapt gullet.. værste av alt.. sverige, vårt naboland som vi nermest fnyser av når det kommer til vintersport, de har mer gull en oss...2! nei, jeg er skikkelig skikkelig skuffa.. 5619926[/snapback] Egentlig så er prestasjonene veldig respektable for et land med 4,5 millioner innbyggere. Salt Lake City var en blanding av beste norske lag ever, samt dårligste lag ever fra andre land som er gode i vinteridrett.. Jeg synes at folk overdriver med dette, jeg ville vært stolt med de prestasjonene vi har sett hittil i OL... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Egentlig så er prestasjonene veldig respektable for et land med 4,5 millioner innbyggere. 5649643[/snapback] second that. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Eneste fiaskoen her er medias kunstig skapte forventninger. Vi er IKKE like gode som vi var på 90-tallet, hverken i skisport eller fotball. Men media elsker å få oss itl å tro det . Hilsen en ikke skuffet sportsentusiast. 5621026[/snapback] Er det media som har påvirket Søgård til å si at vi skal ta 7 langrennsgull? Nei jeg tror ikke det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg syns pokker meg det er på tide at vi selvgode nordmenn får en liten blåveis, jeg. Vinter-OL ble jo kjedelig når Norge stakk av med alt av medaljer gang på gang. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Egentlig så er prestasjonene veldig respektable for et land med 4,5 millioner innbyggere. 5649643[/snapback] Nei, ikke med tanke på at vi er så og si de eneste som virkelig satser på vintersport. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Mente du virkelig det utsagnet der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå