view Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Kjøpte meg nettopp en ny 256mb brikke til maskinen, så har jeg fått en DDR-DIMM PC2100 CL2.5 brikke istedenfor CL2 som jeg skulle hatt. Den brikken som står i fra før av er CL2. Har dette noe å sì? Jeg har ikke fått brikkene til å fungere samtidig, men hver for seg fungerer dem fint. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Ville byttet ram brikken til CL2, Eg annbefaler to like brikker eller en 512 brikke. Lenke til kommentar
view Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 Ja, CL2 er såklart å foretrekke, fordi den er kjappere. Men kan det være farlig å kjøre de to brikkene samtidig, kan det ødelegge noe i maskinen? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: view skrev (2002-09-18 18:39):Ja, CL2 er såklart å foretrekke, fordi den er kjappere. Men kan det være farlig å kjøre de to brikkene samtidig, kan det ødelegge noe i maskinen? Nei, Det ødelegger ikke pc'en din. Det er ikke merkbar forskjell mellom CL2 og CL2.5. Har CL2 minne på min pc men eg bruker CL2.5 i bios, Ifølge manualen er det å anbefale for å få en stabil pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå