fatalicus Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) hørte nylig Summer Dance Mania 2005 hos en kompis (og ble betatt med en gang ) men noe som irriterer meg noe helt grenseløst er at i mixen av Fredrick Bunton - Here i Am så synger hun (som synger) noe om "I want your hands of *****" og jeg klarer ikke å skjelne nøyaktig hva det ordet på slutten er! det høres ut som "lolli" eller noe slikt, men så lenge jeg ikke kan finne ut nøyaktig hva det er kommer det til å drive meg sinsyk! (jeg bare er sånn ) jeg har prøvd å høre på orginalen men jeg kan ikke høre det der heller! håper noen for guds skyld kan hjelpe med, får det klikker helt for meg.... (ps. skrev ikke dette i "lurer du på hvilken sang" tråden, siden det ikke er en sang jeg lurer på, men et ord i en sang) Endret 17. februar 2006 av fatalicus Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 kan en mod close denne topicen?? en i klassen hørte på mixen nå, og han mener det hun synger er "I want you hands, so lonely", noe som høres ganske riktig ut når jeg hører etter! hvis noen har noen invendinger mot dette, eller vet det er feil, så send meg en PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg