Gå til innhold

Ta vare på outlook mail i XP

jon_gunnar

Anbefalte innlegg

Jeg skal bytte disker og vil reinstallere XP + Office etc.

Jeg har to brukere med tilhørende mail i Outlook. Hvis jeg eksporterer mailen til en Personlig mappefil som outlook kaller det (.pst fil ) kan jeg da være rimeig trygg på at denne lar seg greit importere igjen etter at systemet er satt opp igjen ?

Ja jeg har litt panikk for å få kluss med mailen min ( og person to sin mail på toppen av dette )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan heller fortelle deg hvor du finner alle outlook-filene.

C:documents and settingsdinbrukerlocal settingapplication dataindentities7483uei378microsoftoutlook express

Du kan ikke kopiere denne "linken" da et par av feltene er spesifikk for din bruker.

Kopier alle .dbx-filene til en anna plass, og legg dem tilbake (på samme plass) i den nye windows-installen så er alt tilbake igjen.

Edit: noen av disse skuffene kan være skjulte. Bruk "show all files" i folder options/view.

----

"Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. >www.dragonforce.com/sound.html < ! Metalium ruler også. :evil:

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-09-18 18:34 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-09-18 18:35 ]

Lenke til kommentar

Quote:

C:documents and settingsdinbrukerlocal settingapplication dataindentities7483uei378microsoftoutlook express

Du kan ikke kopiere denne "linken" da et par av feltene er spesifikk for din bruker.

Kopier alle .dbx-filene til en anna plass, og legg dem tilbake (på samme plass) i den nye windows-installen så er alt tilbake igjen.

Jeg bruker nok ikke OE. Jeg har fullversjon fra Office.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-18 18:29, skrev Bisarre:

Du kan bruke veiviser for filoverføring.

Du finner den på startmenyen-programmer-tilbehør-systemetellerannet... Husker ikke helt, er på jobb.

Ja du tenker sikker på Files and settings Transfer Wizzard. Skal ta en titt på denne. Er kanskje løsningen for å få med alt. Mange takk.

Lenke til kommentar

Prøv denne filoverføringssaken jeg skrev om over... Du ødeleggeer ingenting, om du bare går inn og ser. Kanskje du finner de valgene du ser etter.

Vet ihvertfall at den kan overføre alle innstillinger, når det gjelder mail-kontoer og internettkoblinger. Samt mange typer filer, og innstillinger fra andre program. Dette lagrer den i en mappe du selv spesifiserer, på en harddisk. Så henter du det bare inn igjen, når du har installert XP på ny.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...