RulleRimfrost Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hei Sitter her og ser etter et fornuftig Document Management system til et mellomstort firma. For å være helt ærlig liker jeg ikke noen av de demoene jeg har funnet til nå, så jeg vurderer å kommisjonere mitt eget. 2 spørsmål : Ønsker intranettbaserte moduler for søk, manuell arkivering, admin og kjøring av interne prosesser som OCR-lesing og backup (MSQL db). Vil php kunne benyttes i den serverinterne prosessen : [hent dokument -> les indexfelter -> sammenling index med regelsett -> døp om og plasser dokument i mappesystem -> skriv index til database]. Kan php "kontrollere" og hente ut index-verdier via OCR ? Noen solide firma i Norge som tar slike småoppdrag ? (Er ikke helt trygg på "rent-a-coder" konseptet...) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 tror vel egentlig at dette er feil forum og legge ut søknader. og vis jeg skal gå ut ifra overskriften virker det som at du lurer på hvordan man skaffer en som kan kode for deg. Stemmer det? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Egentlig ikke. Jeg jukser selv bittelitt i html/php, så jeg føler at et slikt oppsett vil være enklest for meg å vedlikeholde som "systemeier", samt at nye modeler vil jo være en lek å implementere. Lurer vel mest på om php kan brukes til styre en ocr-prosess ? Serverne mine er Win server 2003 IIS, så jeg antar en slik prosess vil bestå i execute av en batch-fil. Har ikke mye erfareing med ocr-software, og info blekkene til produsentene inneholder minst teknisk og mest markedsførings-svada. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå