Henrik Salthe Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Kaizers Orchestra kommer med sitt første live-album, "Live at Vega", 6. mars. Les mer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Kaizers Orchestra kommer med sitt første live-album, "Live at Vega", 6. mars.Les mer 5619765[/snapback] Rart at Kaizers som er DET livbandet ikke har gitt ut livealbum tidligere. Blir nok et albumet man skal ha Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Kaizers Orchestra kommer med sitt første live-album, "Live at Vega", 6. mars.Les mer 5619765[/snapback] Rart at Kaizers som er DET livbandet ikke har gitt ut livealbum tidligere. Blir nok et albumet man skal ha 5635324[/snapback] De er et bra liveband, bare litt ensformige. Jeg så de vell 3 ganger på noen uker når de var på vei å slå gjennom. Den første konserten var en opplevelse av dimensjoner, den andre var ok og på den tredje følte jeg bare for å stikke og finne på noe annet. Absolutt på tide med live-skive er det uansett Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Kaizers Orchestra kommer med sitt første live-album, "Live at Vega", 6. mars.Les mer 5619765[/snapback] Rart at Kaizers som er DET livbandet ikke har gitt ut livealbum tidligere. Blir nok et albumet man skal ha 5635324[/snapback] Kaizers var Norges beste liveband, men etterhvert ble ting litt for "innøvd" syns jeg. Dessuten egner de seg best i små lokaler. Konsertene deres før førsteplata var helt ville. Det er absolutt ikke det samme å se de på en stor scene dessverre... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Kaizers var Norges beste liveband, men etterhvert ble ting litt for "innøvd" syns jeg. Dessuten egner de seg best i små lokaler. Konsertene deres før førsteplata var helt ville. Det er absolutt ikke det samme å se de på en stor scene dessverre...5635940[/snapback] Ok, har bare sett de live da de hadde materiale fra første skiva si å komme med, så er vel kanskje derfor, men men Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Skal ha denne platen, sammen med DVD-en som snart også kommer. Kulturo kan jo nevne den. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Skal ha denne platen, sammen med DVD-en som snart også kommer. Kulturo kan jo nevne den. 5644371[/snapback] Hva slags DVD er det? Høres absolutt spennende ut uansettt Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Har fått vite (via fanpost ) at alle videoene de har laget er på den. Regner med at det er mer... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Se her ja, her er jo en tråd om albumet! Fikk det fra Platekompaniet i dag, og lurer litt på hva andre syns om det? Jeg for min del har litt blandede følelser. Jeg synes den er kul siden jeg selv har vært på konsertene deres i Bergen, men er skeptisk til lyd og publikumsstøy. Seff skal det være lyd fra publikum, men så mye? Videoene deres er ikke på cd'en, men en bruker den som en "nøkkel" for å se den på nett, http://www.kaizers.no. Funket ikke i Opera. Edit: Får bare sett Blitzregn Baby, ikke Die Polizei. Endret 7. mars 2006 av Billy Bob Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Har kjøpt den i dag jeg og. Har bare hørt igjennom de tre-fire første sangene, og jeg liker det. Lyden fra publikum plagde meg ikke. Det jeg syns om sangene var at det var et nytt stilig preg. Tempoet var mye raskere. Syns det hørtes bra ut :tumbs: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg