Dj_Noldus Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Hei Jeg skal kjøpe P4 oppsett i løpet av denne eller neste måned og lurer på når det nye SIS 658 chipsettet kommer for salg i Norge. Det skal etter det jeg har lest være mye bedre enn intel 850E, jeg skal har RDRAM Lenke til kommentar
edwood Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Det lurer jeg også på. Har noen hørt om hovedkort med dette chipset'et? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: edwood skrev (2002-09-19 14:03):Det lurer jeg også på. Har noen hørt om hovedkort med dette chipset'et? Her er en av artikkelene eg fant når eg søkte på google.com etter sis 658 http://www.neoseeker.com/news/articles/hea.../Hardware/1774/ Lenke til kommentar
edwood Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Det er også det jeg har funnet når jeg har søkt på google og sett på hjemmesida til sis. Men all info er jo fra slutten av juli, ingenting særlig nyere enn det finner jeg ikke. Så jeg lurte bare på om noen andre visste noe av nyere dato. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: edwood skrev (2002-09-19 14:33):Det er også det jeg har funnet når jeg har søkt på google og sett på hjemmesida til sis. Men all info er jo fra slutten av juli, ingenting særlig nyere enn det finner jeg ikke. Så jeg lurte bare på om noen andre visste noe av nyere dato. For å si det enkelt. Er ikke sikker det er noe nyere om du ikke finner noen, Så guttene og jentene her inne vet sikker ikke mere enn det du gjør. Mitt poeng var søk men det hadde du gjort og det er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå