ingerjohannes Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Pakket inn i tjukke pelskåper er det tid for å gå inn i skapet. Ja, klesskapet altså... Les mer Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Begynner å bli en stund siden denne var på kino selvsagt, men jeg må si jeg gleder meg litt til den kommer på dvd. Av noe jeg anntar var teknisk problemer hadde kinoen jeg så den på noen problemer med fokuset når man var på middels avstand til handlingen. Kkampscenene mot slutten var for eksempel veldig uskarp. Dette trakk ned for min egen del. Samt at skuespillet kunne vært 1 lite hakk bedre. En bra film var det uansett. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Har akkurat lest boka, så denne må eg sjå når den ein gang kjem på DVD. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Må si at jeg synes Lucy i denne filmen gjorde en bedre skuespillerpresasjon enn hun i fra serien, men Barbara Kellerman (i serien) gjorde en langt bedre figur som "The White Witch" (får ikke meg til å kalle henne for heksa hvit") enn Tilda gjorde i filmen. Men filmen i seg selv er underholdende nok den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg