Gå til innhold

Ny kulturnettavis fra Orkla Media

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du leser hele ingressen vil du se at det allerede der står at dette er en deluxe-versjon av filmen. Som altså ble sluppet i 2006.

5619864[/snapback]

Haha. Leste ingressen som om det var deluxe-utgaven av et spill, i tillegg til filmen. Likevel er det en helt meningsløs omtale, siden de ikke engang skriver noe om hva som er spesielt med deluxe-utgaven. Men uansett, dette blir off-topic. Får heller ta det i tråden til omtalen... ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Må si at jeg fant både skriftspråket samt innholdet og strukturen på omtalene relativt lite tilfredsstillende... Må dog innrømme at jeg like konseptet og den bakenforliggende tanken. Tror absolutt at det finnes en nisje for denne typen artikler/kulturomtaler. Tror dog de har et stykke igjen før de kan konkurrere med publikasjoner som f.eks. Morgenbladet.

TH

Lenke til kommentar
Designet var rotete. Når de nok har lang erfaring ifra hw.no nettverket fra før bør hva som funker av design og hva som ikke funker være kjent fra før.

Med kulturbegrepet mener de film og musikk..ingen overraskelse med tanke på at de er 21/22 og ikke vet hva "bøker" er. Usikker på dybdekunnskapen om film og musikk de innehar også. Men de tingene her har jeg ikke basis for å ha bastante påstander om, kun noe jeg lurer på. Er stor forskjell på å skrive om hardware og om film/musikk.

(Satt litt på spissen og ikke 100% seriøst ment, bare litt)

5621288[/snapback]

Som tidligere nevt skriver vi som er "ildsjelene bak" ikke så mye selv, og vår alder har fint lite å gjøre med hvordan innholdet er. Det er også ganske irrelevant om noen er 20, 30 eller 40 så lenge de skriver stoff som er interessant for målgruppen (som primært er unge folk). Vi forventer på ingen måte å treffe helt der vi vil være fra dag 1, så det er klart at det vil være en modningsfase for alle aspekter av siden. Men vi mener at vi pr i dag har skribenter som evner å skrive bra artikler. Så får vi se hva fremtiden bringer, vi har mange ideer og planer, alt bare tar tid å gjennomføre.

Personlig så forventer jeg en innkjøringsfase hvor vi håper å få mye konkrete tilbakemeldinger så vi kan finsikte både form og innhold.

Lenke til kommentar

Det er et forbedringspotensiale, men det er bare et sunnhetstegn i denne fasen. Dette er vel, etter hva jeg kan se, Dag 1. Jack Bauer hadde nok et par arbeidsdager før Dag 1?

Personlig tror jeg nok denne siden vil utvikle seg, på linje med hw.no, og de andre sidene. Bøker tar litt mer tid enn en film, og krever mye mer av en anmelder, dog syntes jeg ikke Deuce Bigalow 2 fortjente den fullstendige slaktingen den fikk, men det er min mening. Jeg er sjeldent helt enig med noen anmelderer uansett..

Lenke til kommentar
Personlig så forventer jeg en innkjøringsfase hvor vi håper å få mye konkrete tilbakemeldinger så vi kan finsikte både form og innhold.

5623074[/snapback]

Og hvis dere får like engasjerte lesere som de som diskuterer artikler fra Amobil.no, så kommer dere til å få masse tilbakemeldinger. :D Der kan diskusjonene gå for seg...

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
burde ikkje kulturo ligges i hovedkategoriene til venstre egentlig?

5624232[/snapback]

Det gjør det. Under "Kultur".

5624287[/snapback]

forumkategorier.gif

· Bil og motor

· Digital foto og video

· Hardware

· Hardware bedrift

· Lyd & Bilde

· Mobil og PDA

· Off topic

· Overklokking

· Programmering

· Programvare

· Spill

· Tilbakemeldinger

ser ikkje kultur i denne listen eg.

Endret av vegis
Lenke til kommentar

Nå er det ikke en liten oppgave å dra i gang noe slikt, det gies ut en enorm mengde musikk, og det skal ganske mye arbeid til bare for å organisere den biten.

Hvis man tar sikte på og bli en seriøs aktør krever musikkdelen omtrent en hel stilling alene til redaksjonelt arbeide. Det krever ganske mye arbeid for å holde oversikt over og sørge for en jevn strøm av rundt 30-50 anm. hver måned.

Hvis man ikke klarer å holde seg oppdatert med relevante anm. men heller satser på lange hjemmesnekrede anm. av mer eller mindre kvalifiserte hobbyskribenter. Så finnes det tusenvis av slike nettsteder allerede. Også en rekke norske nettsteder.

Funksjonaliteten og designet på sidene hjelper heller ikke mye, men det er jo relativt lett å forbedre senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...