Arath Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Har flere 2000 maskiner i et NT domene. Når brukerne logger seg på så får de mappet opp katalogene sine på h: . Etter en stund så setter maskinene disse til å være inaktive med den lille røde x'en på oppkoblingen, for deretter å komme med en feil melding når brukeren prøver å bruke stasjonen igjen. "Kan ikke koble opp h: . Stasjon H: er allerede i bruk" I de aller fleste tilfeller så klarer programmet å lagre til stasjonen, men i et fåtall av gangene så feiler den og kræsjer programmet. Det gjelder både stasjonære og bærbare maskiner som jeg har i nettet mitt. -Arathorn- Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: Den 2002-09-18 17:58, skrev Arathorn:Har flere 2000 maskiner i et NT domene. Når brukerne logger seg på så får de mappet opp katalogene sine på h: . Etter en stund så setter maskinene disse til å være inaktive med den lille røde x'en på oppkoblingen, for deretter å komme med en feil melding når brukeren prøver å bruke stasjonen igjen."Kan ikke koble opp h: . Stasjon H: er allerede i bruk"I de aller fleste tilfeller så klarer programmet å lagre til stasjonen, men i et fåtall av gangene så feiler den og kræsjer programmet.Det gjelder både stasjonære og bærbare maskiner som jeg har i nettet mitt.-Arathorn- Strømsparing på nettverkskortet (server/clienter)? Lenke til kommentar
Arath Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Ser ut til at jeg har løst det foreløpig hvertfall net config server /autodisconnect:xx kjørte den på serveren og plutselig så mister den ikke tilkoblingen så fort. (avhengig av hva xx er though) -arathorn- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå