tommmy Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 1. Slash 2. Zakk Wylde 3. Dimebag Darrel (rest his soul) 4. John 5 5. Justin Hawkins Guder alle som en Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) 11 av mine favoritter som jeg ikke kan huske å ha sett nevnt i denne tråden: Chuck Schuldiner (Death & Control Denied) Jason Göbel (Cynic & Gordian Knot) Fredrik Thordendal (Solo & Meshuggah) Ron Jarzombek (WatchTower & Spastik Ink) Larry Lalonde (Primus, Possessed & Blind Illusion) Buzz Osbourne (Melvins & Fantômas) Trey Spruance (Mr. Bungle, Secret Chiefs 3 & Faith No More) Chris Poland (Megadeth & Damn the Machine) Bill Frisell (Solo & Naked City) Steve Hackett (Genesis) Adrian Belew (King Crimson, Frank Zappa, David Bowie, Talking Heads, Herbie Hancock & NIN) Endret 26. januar 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Favoritten min er Pagehendrixclaptonomarrodrigueslopez Robertfrippiommigilmourangusyoung. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Er Øystein Sunde sagt? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Er Øystein Sunde sagt? Ja, opptil flere ganger, men Eivind Aarseth er ikke nevnt.. tror jeg Lenke til kommentar
kiske Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 random: John Petrucci Kai Hansen Mikael Åkerfeldt Ronnie Le Tekrø (riktig at 'n ikke er nevnt?) Steve Lukather Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Er Øystein Sunde sagt? Ja, opptil flere ganger, tenkte meg det... hvem er Eivind Aarseth? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Tekrö er nevnt flere ganger, Aarseth har vært med på over 150 skiver. Endret 26. januar 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Aarseth har vært med på over 150 skiver. Såpass...jeg har aldri hørt om han...tror jeg da Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jimmy Page David Gilmour Jimi Hendrix Eric Clapton Angus Young Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 ikke i noen rekkefølge Dimebag Darrell Zakk Wylde Jimi Hendrix John Petrucci Jimmy Page (hakke hørt så mye på han, men det jeg har hørt av han er meget bra!) Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Uten bestemt rekkefølge: Stevie Ray Vaughn Joe Satriani Alvin Lee Steve Vai Jimi Hendrix Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jimi Hendrix Steve vai Alexi Laiho Dimebag Darrel Tomoyasu Hotei Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Slenger på Buddy Gay. guy kanskje :P:P neida skal ikke mobbe. er bare det at gay betyr noe annet hehe. Min liste består av de som har inspirert meg mest på gitaren: Jimi Hendrix, skal forresten spille en rocka versjon av Purple haze med han på UKM:D blir fett jeg skal spille helt take off wah-wah solo *glede seg* Slash: Denne mannen har også fååt en rett og slett egen måte å spille gitaren på...stor inspirasjon G3 gutta: - Petrucci som jeg ikke har hatt den gleden av å høre enda:P Disse er jo helt klart inspirert av Jimi. På de to dvdene dems er det jo 3 jimi låter jo he he Samt buddy gUy he he han må ha vært en stor inspirasjon fo g3 også. hør bare på sounden. Og vist inspirerte han Jimi Også... Men alt i alt Jimi Hendrix er min favoritt... Han var genial låtskriver og rå på gitaren.. Mitt livs motto: Jimi is still alive Endret 27. januar 2005 av kristoffer1989 Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jimi Hendrix, skal forresten spille en rocka versjon av Purple haze med han på UKM:D Skal du spille sammen med Jimi på UKM? Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) * Jarle H. Olsen * Kyle Gass * Rivers Cuomo * Robert Robertson * Steve Vai Det er bare Jarle og Steve Vai som er tekniske vidundere blandt disse. De andre velges av hjertet. EDIT: Glemte Jimmy Page, iiik Endret 27. januar 2005 av Papillon Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hmmf... Så utrolig mange dyktige personer og alle på sin måte. Noen er gode på runkingen, andre på den sløye fremføringen. Umulig å bestemme seg. btw: Yngwie ROXxxX!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hmm har egentlig ikke peiling på gitarister men de som har gjort inntrykk på meg må være carlos santana og jimy hendrix. Også han derre skallde kisen som hadde gitar program på nrk for noen år siden...tror han heter frode eller noe. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Også han derre skallde kisen som hadde gitar program på nrk for noen år siden...tror han heter frode eller noe. Frode Alsnes? Gitaristen i Danse with a stranger. - D.J. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 1. Zakk Wylde 2. Ronni Le Tekrø 3. Slash 4. Jimmy Page 5. Jimi Hendrix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå