baron blod Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Jeg ser at bladet World Guitar har rangert de 100 beste gitaristene i verden. Meget tvilsom liste, i og med at folk selv kunne stemme på de beste gitaristene. Det blir jo seff feil, når begge gitaristene i metallica troner blant de ti øverste plassene. Hvem synes dere er best? Her er min topp 5: 1.Stevie Ray Vaughan 2.Jimi Hendrix 3.Paul Gilbert 4.Steve Vai 5.Jimmy Page Lenke til kommentar
IthMcMos Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Ka har dette med data patrick? Denne vil sikkert bli slettet av en moderator snart. Lenke til kommentar
baron blod Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 NB: Trance-fans kan bare holde seg laaaangt unna denne tråden. Lenke til kommentar
eirikch Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Ka fan har det med data..... Kem liker gitar, du e jo soper så.... Lenke til kommentar
baron blod Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 Det står musikk, og da regner jeg jo med at gitar har meed musikk å gjøre. Ta og slett hele trace-samlingen deres, og hør på skikkelig musikk. Lenke til kommentar
eirikch Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 ja foreksempel, med kka ting du trenger for å få en bra musikk pc Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Dette er skikkelig OFF-TOPIC altså. Og eg ser ikke Carlos Santana på den listen den...... :sad: Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 1.Amstel 2.Tuborg Classic 3.Budwar 4.San Miguel 5.Jever Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Er vel egentlig umulig å velge en top liste over gitarister iom. at det finnes veldig mange forskjellige typer gitarister. Kan vel heller ikke kåre en låt, eller et spill for den saks skyld, til det beste? Lenke til kommentar
baron blod Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 1. Lyd, lydkort, høyttalere, musikk betyr vel at jeg kan hive inn en undersøkelse. Det er flere som har gjort med trance og annen drittmusikk. 2. Carlos Santana rocker vilt, men han havner nok heller på topp 10 listen. Pluss jeg går i klasse med eirikch og sprint, og de skriver det bare for å irritere. Lenke til kommentar
baron blod Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 Slash i Guns and Roses er ikke dårlig heller Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Michael Romeo (Fra Symphony X) er ikke nevnt. Joe Stariani er ikke nevnt. Men hallo - det fins jo mange gitarister som er glimrende, selv kanskje mange av dem som enda sitter hjemme på gutterommet hos mamma. Hvem som er den beste ? Hakke peil. Men det hadde vært utrolig tøft og vært med (som tilskuer) på en event. konkurranse, selv om jeg ikke tror det lar seg gjøre....altså å kåre den beste.... Da må man sette opp et rep. av alt fra klassisk til Black Metal hvor alle må spille en "sang" fra hver sjanger og til slutt noe egenprodusert. Lenke til kommentar
crimzon Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 1: Zakk Wylde 2: Jimmy Hendrix 3: Vidar Busk 4: Angus Young 5: Neil Young Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Kirk og James fra Metallica er flinke da :smile: Og da tenker jeg ikke bare på teknisk, men de kan også komponere. Yngwie Malmsteen er også ett navn som bør nevnes :smile: og er dette off topic? nei! Er da mange som kobler gitaren til PCen :smile: Lenke til kommentar
magma_81 Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 1. John Williams 2. Eric Clapton (valg fra hjertet) 3. Andres Segovia 4. Jimi Hendrix 5. Stevie Ray Vaughn Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Steve Vai og Joe Satriani er jo ganske flinke. Til dere som mener at musikk er off topic, har dere noen gang tenkt over ordet hardware? Hardware finnes ikke bare i pc'en, men bla. i en elgitar, så tenk litt til før dere bare slenger dritt... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Noen burde ha med Stanley Myers! Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: Den 2002-09-18 18:39, skrev blanc:Steve Vai og Joe Satriani er jo ganske flinke.Til dere som mener at musikk er off topic, har dere noen gang tenkt over ordet hardware? Hardware finnes ikke bare i pc'en, men bla. i en elgitar, så tenk litt til før dere bare slenger dritt... I brødristern også Sorry for den useriøse postingen, men jeg bare måtte... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå