Gå til innhold

Topp 5 gitarister i verden

baron blod

Anbefalte innlegg

Jeg ser at bladet World Guitar har rangert de 100 beste gitaristene i verden. Meget tvilsom liste, i og med at folk selv kunne stemme på de beste gitaristene. Det blir jo seff feil, når begge gitaristene i metallica troner blant de ti øverste plassene. Hvem synes dere er best?

Her er min topp 5:

1.Stevie Ray Vaughan

2.Jimi Hendrix

3.Paul Gilbert

4.Steve Vai

5.Jimmy Page

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Lyd, lydkort, høyttalere, musikk betyr vel at jeg kan hive inn en undersøkelse. Det er flere som har gjort med trance og annen drittmusikk.

2. Carlos Santana rocker vilt, men han havner nok heller på topp 10 listen. Pluss jeg går i klasse med eirikch og sprint, og de skriver det bare for å irritere.

Lenke til kommentar

Michael Romeo (Fra Symphony X) er ikke nevnt.

Joe Stariani er ikke nevnt.

Men hallo - det fins jo mange gitarister som er glimrende, selv kanskje mange av dem som enda sitter hjemme på gutterommet hos mamma.

Hvem som er den beste ? Hakke peil.

Men det hadde vært utrolig tøft og vært med (som tilskuer) på en event. konkurranse, selv om jeg ikke tror det lar seg gjøre....altså å kåre den beste....

Da må man sette opp et rep. av alt fra klassisk til Black Metal hvor alle må spille en "sang" fra hver sjanger og til slutt noe egenprodusert.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-18 18:39, skrev blanc:

Steve Vai og Joe Satriani er jo ganske flinke.

Til dere som mener at musikk er off topic, har dere noen gang tenkt over ordet hardware? Hardware finnes ikke bare i pc'en, men bla. i en elgitar, så tenk litt til før dere bare slenger dritt...

I brødristern også :mad:

Sorry for den useriøse postingen, men jeg bare måtte... :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...