KT400 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Klikker meg inn på Lyd & Bilde i menyen til venstre - Havner inn på Kultur Endret 17. februar 2006 av KT400 Lenke til kommentar
johnj Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Samme her - med diskusjon.no-skin. Tipper det har noe å gjøre med lanseringen av kulturo.no. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Lyd og bilde har skiftet navn til Kultur grunnet Kulturo.no Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Tipper det har noe å gjøre med lanseringen av kulturo.no. 5619511[/snapback] Den siden må jo ha vært ute en stund siden Ghostbuster-artikkelen ble skrevet 17. des. 2005? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Er jo ikke noe rart det. Selv om vi ikke har kunnet se siden før nå, har jo de kunne bruke den, og ved at de underveis under utviklingen har skrevet nyheter, artikler og omtaler (og samkjørt det med testing), hadde de mer å vise fram når den først var ferdig, slik at den ikke var tom. De kunne riktignok publisert et hav av artikler på samme tid, men det hadde virket rart spør du meg. Endret 17. februar 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Så hvor skal vi diskutere bilde og lyd nå da? Under musikk? Hvor skal vi poste spm. ang. tv f.eks. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Under Film/TV forumet som før vel? https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=199 Det ligger og et under-fora der for maskinvare relatert til emnet. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Siden slagordet til Gamer.no hevder at "Spill er kultur", hvorfor er da spillkategorien fortsatt et eget forum, og ikke integrert i Kultur-delen? Lenke til kommentar
blured Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Syntes det var et rart valg å omdøpe lyd og bilde til kultur. Og forandre på flere underforumer der. Hva er forskjellen dere vil oppnå ?. Ordet kultur virker litt traust også. Nei, det var mye bedre å bare kalle det lyd og bilde. For det var jo det man skrev om. Hva har stereoanlegg og bilderedigering med kultur å gjøre ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Forstår ikkje heilt kvifor det er nødvendig å legge Audio, Video og MP3-spillere i underforum, kategorien er da ikkje så stor at det blir behov for dette vel? Synest det er veldig greit å finne alt som har med lyd & bilde i den kategorien. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg støtter færrest mulig underforum - de bør ligge som de gjorde på toppnivå. Lenke til kommentar
pæren Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Spør du meg er det fint at kulturo.no har sin egen kategori for film, musikk, bøker o.l. Når det kommer til diskusjon om emner som mp3-spillere, høytalere, prosjektører og headset mener jeg at dette burde vært plasser i en annen kategori. Selv om kultor er et abstrakt begrep, regner vel de fleste dette for å være litt utenom. Har på følelsen at ting ble litt rotete med den nye kategorien, kanskje burde man ha både "Lyd og bilde" og "Kultur"? Lenke til kommentar
Ponnypetra Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Ja til begge! i hvertfall Lyd og Bilde! Skal dere på død og liv dytte "lyd og Bilde" inn under noe annet, så legg det inn under "Hardware" det er jo det det er! Det burde være en avstemning om det bør være både "Lyd og Bilde" og "Kultur" Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 sysen godt vi kan ha begge , men det blir feil og "gjemme" audio , video og mp3spillere som under fora , det er lit nokk personer som bruker di , og nå kommer det ivertfall ikke til og kommme så mange nye di , da det er rimelig bortgjemt der det ligger nå synes vi kan ha en egen "Lyd og bilde utstyr " kategori og "Kultur " kategorien . på denn måten blir det litt mere logisk , for audio har vell pent lit med kultur å gjøre vell ?? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg støtter færrest mulig underforum - de bør ligge som de gjorde på toppnivå. 5623963[/snapback] Quoted for truth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg