Snorrel Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hei Instalerte windows xp på nytt for en liten stund siden, men etter dette finner jeg ikke det trådløse nettverkskortet. Det ligger heller ikke i enhetsbehandling. Bruker den nyeste driveren. Det virket før jeg reinstalerte xp. Har prøvd å ta det ut og sette det inn igjen men det skjer fortsatt ikke noe. Nettverkskortet: http://www.msi.com.tw/program/support/down...?UID=584&kind=8 Noen som har noen forslag til hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Prøv å legg til ny hardware manuelt via kontrollpanelet. EDIT: Husk også å legge inn drivere til hovedkortet om du har glemt det. Endret 17. februar 2006 av la7dfa Lenke til kommentar
Nagaika Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Instalerte windows xp på nytt for en liten stund siden, men etter dette finner jeg ikke det trådløse nettverkskortet. Det ligger heller ikke i enhetsbehandling. Bruker den nyeste driveren. Det virket før jeg reinstalerte xp. Har prøvd å ta det ut og sette det inn igjen men det skjer fortsatt ikke noe. Jeg har akkurat det samme problemet (bortsett fra at det var installasjon på en ny pc, og ikke en reinstallering). Har forsøkt med to forskjellige (trådløse) nettverkskort, og XP finner ingen av dem. Jeg har forsøkt å legge de til manuelt, jeg har tatt de ut og satt inn på nytt i alle mulige porter, men ingenting hjelper. Jeg har to nettverksporter på hovedkortet, vet ikke om det har noe å si... Jeg har dog forsøkt å disable driverene til de portene (og koblet de ut i BIOS), men det hjalp ikke. En løsning hadde vært fint her, for det er litt frustrerende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Kanskje det er deffekt eller så er det skadet på en annen måte- Klag til produsenten. Lenke til kommentar
Snorrel Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 jeg fikk det faktisk til å virke nå! på enhetsbehandling så jeg at det sto et gult utropstegn på "networks controller" jeg trodde dette hadde noe med det vanlige nettverkskortet, men jeg oppdaterte driveren for den og så plutslelig fant den det trådløse kortet og nå virker alt;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå