Plecto Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Skulle prøve å få instalert windows xp prof. men det gikk ikke Jeg får kopiert filene og så restarter maskinen seg, "windows xp" kommer opp og så får jeg blåskjerm. Noen som vet hva som er galt? Dette er harddisken: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Det tror jeg ikke går. Hvis du får til å boote fra USB så blir det nok noe problematisk når Windows kommer dit hvor driverne til USB skal legges inn. Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Neida. det er ikke noe problem. XP installasjonen har egne USB drivere. Har selv holdt på med det der før jeg formaterte den eksterne harddisken min. Da kobla jeg ut begge mine disker i maskina. Så satte jeg i ja, var det XP eller 2k plata tro? Uannsett, jeg satte i en av dem og Installasjonen fant seff disken. Da var det bare å slette disken og opprette ny partisjon. Så går installasjonen som vanlig. Ser ikke helt problemet jeg. Gikk no fint her iallefall. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Har du satt at maskinen skal kunne boote fra USB da? JEg har faktisk testa med å legge inn OS på en ipod funka fint det.. Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Så lenge du har Booting fra USB i Bios går det som smurt det glemte jeg å si Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Ja, booter fra usb. Jeg får 2 os når jeg starter. Et på vanlige harddisken og et på eksterne. Den booter da opp den eksterne automatisk. Så står det "windows xp" og så kommer bluescreen. Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Er dett xp med sp2 intergrert? Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Nei. Ikke noe sp Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hmm, mulig det vil gå bedre med en slik installasjon grunnet bedre driverstøtte? Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 ja... så hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Prøv å få tak i en windows xp pro sp2 cd... se om det hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå