Snowthorn-Artanis Skrevet 19. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2006 Bernt: "Har du en tyggis?" Bob Olav: "Jepp, liker du sånn jordbærtyggis eller?" Bernt: "Tja. Liker best lakris." Bob Olav: "Jeg og! Fordi blablabla." Bernt: "Blablabla!" Tyggisutvekslinger veldig sosiale. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2006 Tull prat. Får å få smak ut av tyggisen så må du tygge. Sjokolda smelter og renner ned halsen uansett hva du driver med. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2006 Bernt: "Har du en tyggis?"Bob Olav: "Jepp, liker du sånn jordbærtyggis eller?" Bernt: "Tja. Liker best lakris." Bob Olav: "Jeg og! Fordi blablabla." Bernt: "Blablabla!" Tyggisutvekslinger veldig sosiale. 5630019[/snapback] Tenkte mer på en romantisk setting foran peisen elns. hvor ofte sikrer du "dealen" med en pakke Extra eller Hubbabubba? Litt lettere med en kopp varm kakao imho... Lenke til kommentar
Snowthorn-Artanis Skrevet 19. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2006 Forann peisen er kakao best, selvfølgelig. Men teller det i denne tråden? Jeg trodde den var for sjokolade i fast form. >;O Lenke til kommentar
simes Skrevet 19. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2006 Hmm, jeg måtte komme over denne tråden nå? Der tok jeg hull på min andre sjokoladeplate denne helgen, og det er et forsøk på First Price melkesjokolade. Den var slettes ikke så verst.. Porøs melkesjokolade er selvfølgelig bedre, men mengde i forhold til pris vinner selvfølgelig First Price.. Jeg vil nok uansett kjøpe porøs eller firkløver neste gang. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 19. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2006 Japp er konge! Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 19. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Jeg trodde dette var en tråd der vi skulle diskutere sjokolade, liker du ikke sjokolade trenger du strengt tatt ikke skrive her. Edit: Dette inlegget er rettet mot deg, Snowthorn-Artanis Endret 19. februar 2006 av Mafiabåss Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2006 Forann peisen er kakao best, selvfølgelig. Men teller det i denne tråden? Jeg trodde den var for sjokolade i fast form. >;O 5630057[/snapback] Sjokolade er vel sjokolade uansett hvilken form den nytes i vel? På engelsk heter det jo "hot chocolate"... Lenke til kommentar
Snowthorn-Artanis Skrevet 19. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg trodde dette var en tråd der vi skulle diskutere sjokolade 5630070[/snapback] Gjør jeg noe annet? Jeg diskuterer jo verken kakemenn eller verdensrommet. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 19. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg trodde dette var en tråd der vi skulle diskutere sjokolade 5630070[/snapback] Gjør jeg noe annet? Jeg diskuterer jo verken kakemenn eller verdensrommet. 5630086[/snapback] Tyggis? Lenke til kommentar
Snowthorn-Artanis Skrevet 19. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Tyggis? 5630103[/snapback] delvis. Hva er best av sjokolade og tyggis. Jeg kan lage en ny tråd hvis det er det du vil, men når dette er en sjokoladetråd kan man vel like gjerne ta det her, eller kanskje vi skal lage 73685 tråder med hva er best av sjokolade og -insert random thing here-? EDIT: Fucked-up quote. Endret 19. februar 2006 av Snowthorn-Artanis Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 19. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2006 Beste rene sjokoladene er: Eldorado mørk kokesjokolade.... og... Hval Melkepletter. = Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 19. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2006 Elsker sjokolade som inneholder likør og kirsebær. (husker ikke navnet på den) Liker spesielt IKKE assorti, grunnen er - må smake alle, og da blir det ikke mye igjen. ps. Det er ikke meg på bilde. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 19. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2006 River: Den så digg ut, hvor kan jeg kjøpe den? Liker best firkløver, gode nøtter og Achtung, den smaken. Blir fort kvalm av stratos og ren melkesjokolade, liker vel av den grunn kanskje freia "dronning-sjokolade", den med hvit emballasje. Oh, chocoboro. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2006 River: Den så digg ut, hvor kan jeg kjøpe den? Nille. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2006 Mørk Toblerone Mørk sjokolade med en liden touch av honing... Mmmm! Den er bare herlig.. Litt klissete, men eller den beste som finnes! 86 % sjokolade i kaffe'en eller cappucino Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 19. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2006 Ritter Sport, er en av mine favoritt sjokolader. De hadde også en sånn joghurt sjokolade sak for en stund tilbake siden, mener den ble laget av samme folk som laget kinder maxi. En slags banan form. Husker ikke hva den het, men den var ialfall veldig god. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 19. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2006 Elsker sjokolade! Av og til kan jeg være så tradisjonell at jeg tar gode gamle Freia Melkesjokolade. Andre ganger er det Japp, Lion eller Snickers, avhengig av humøret. Når pappa kommer hjem fra utlandet kommer han ofte med Quality Street. Det er kos, det! Også elsker jeg hvit sjokolade også. Ellers er det en ting jeg er virkelig svak for, og det er bestemors tropiske aroma Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 River: Den så digg ut, hvor kan jeg kjøpe den? 5632800[/snapback] Kan kjøpes i løsvekt i Coop og Rimi butikker (ihvertfall i Sandefjord). Den Hvalen sme-he-helter på tunga... Hmmm... ble sulten jeg... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Fikk Crispo og Cola av kjæresten min i dag... Han vet at veien til mitt hjerte er gjennom yndlingssjokoladen - og brusen min.. Elsker den gutten ass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå