Gå til innhold

Den store sjokolade tråden!

g@bb@

Anbefalte innlegg

Jeg kan det meste av sjokoladehistorien, så om noen lurer på noe, er det bare å spørre, så skal jeg svare så godt jeg kan :p

Bakte sjokoladecookies for en stund siden. Ordentlig store biter. Spiste med en gang jeg tok dem ut av ovnen. M-mmmmm :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, jeg tenkte vi kunne starte en sjokolade tråd. Der vi poster våre sjokolade opplevelser.

Prøv å ta med pris, smak, fyldighet, o.l når du skriver et innlegg.

Da kan vi alle kanskje få en hyggelig sjokolade opplevelse med disse små brune eller hvite gode søtsakene.

Jeg har en stooor kjørlighet til mørk sjokolade. Da mener jeg ikke de der små pinglete Bocca sjokoladene, med 40-50% kakao, men de store, herlige mørke med nærmere 70-99% kakao. Mmmm, herlig! Spesielt 78% og ca 80%. En sterk kakao smak, som passer ypperlig i kaffe, og diverse desserter.

Stratos er jo selvfølgelig en personlig favoritt i min munn. Den luftige sjokoladen som praktisk talt smelter på tungen  :dribble:

Hva med dere?

5619462[/snapback]

Den er genial!! Og siden jeg digger nøtter i sjokolade så er det veldig bra at den nå kommer med nøtter! :dribble:

Lenke til kommentar
Mine favorittsjokolader:

- Freia melkesjokolade

- Freia firkløver

- Freia kjekskuler

- Kvikklunsj

Er litt for glad i sjokolade, så det er flaks for meg at jeg trener, samt har en rask forbrenning.

5622307[/snapback]

Spiser også litt skjokkolade for å si det slik og sitter på rævva, men har aldri hatt tegn på å bli feit.

Lenke til kommentar

Mørk sjokolade er ordentli' digg! Tar litt tid å bli vant til, men etter det så kan du gnafle i deg mye. Dessuten blir man ikke så fort kvalm av det ;)

Melkesjokolade og stratos er begge geniale. Nam!

Men det er en ting jeg savner nå, og det er SoHo! Jeg sendte mails til Nidar å spurte om relansering, men de kunne ikke love noe. Signer her! Når jeg får 100 underskrifter så skal jeg sende det til Nidar! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...