Edmund Blackadder Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Sant det er bra med et maxitower eller et høyt/stort kabinett fordi da er det lettere å holde den kald/god luft sirkulasjon.. Riktig? Nå tenker jeg på hvis man skal spille/overklokke mye... Skal også ha zalman vifter til skjermkort og CPU Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Sikkert tredje gangen jeg begynner skriver dette Men... Svaret er både ja og nei. Det kommer veldig an på kontruksjonen. Det finnes flere miditowere som har like god, og bedre, lufting enn noen bigtowere. Så dette blir litt for generelt spørsmål til å svare på. Det kommer også ann på viftene som blir brukt i maskinen. Har du funnet to forskjellige towre du vurdere å kjøpe, eller er det kun et generelt spørsmål? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Så litt rundt og jeg fant ikke det jeg var ute etter så derfor startet jeg enkelt og greit en ny topic.. Then.. Jeg har tenkt å kjøpe et Chieftec Maxitower til 1100kr (med strømforsyning), men hvis jeg får noe som er fint til lavere pris er det flott. Jeg skal overklokke litt så den må være brukbar til det også... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg vil da ikke si at kabinetter er SÅ dominerenede når det gjelder overklokking, meeen. Det har jo litt å si Her har du et billig kabinett som burde tilfredstille de fleste behov når det gjelder lufting. (det kommer da veldig ann på kabling og lignende som kan hindre luftstrømmen) Her har du et jeg hadde veldig lyst på en stund. Det har samme vifte muligheter, men er litt mer retta mot støysvakhet. Eneste er at det kanskje er litt kjedelig på utsiden. Dette kabinettet er et jeg har lyst på den dag i dag. Det er mest av utseende messige grunner jeg liker dette best da. Kjølingen er veldig lik. Men vis du skal ha et stort kabinett, men vanvittig kjøling. Da er dette noe som er verdt å vurdere. Det er litt dyrere enn det du så på i ste, men jeg tror det er verdt pengene. Masse kjøling her! Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 TT Armor har fin utseende og kjøler bra! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Stilig kabinett, men litt kjedelig hvis du en dag har planer om å gjøre litt modifikasjoner på kabinettet da .. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Var litt for dyrt til å være uten strømforsyning.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 De fleste kabinett kommer desverre uten strømforyning. Men jeg velger å se på dette som positivt. dette gjør at du slipper å bruker penger på en strømforsyning som er for dårlig til ditt bruk Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Da hadde det vært fint til et kabinett til 500kr for jeg vil ikke bruke mer penger på kabinett enn +/- 1000kr. Som du sa så hadde det ikke så stor rolle at det var bigtower... Tror luftingen går greit med to zalman vifter. Hadde tenkt meg denne: https://prisguiden.no/product.php?product_id=23523 Endret 22. februar 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Merkelig nokk er det ikke oppgitt noen fornt vifte-plasser. Noe som både er veldig merkelig og dumt. Ellers er det jo veldig god plass der, så det er jo positivt. Eneste negative jeg har å si er det med vifteplasseringene og litt kjedelig kabinett (etter min smak da) Men det er ellers et ganske godt kabinett, en kompis har ganske likt, og han er fornøyd. Det eneste er at de fleste tar av døra etter en stund Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Ja jeg og synes det ser kjedelig ut... Men jeg skal søke litt rundt å se om jeg finner noe bedre. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 CM Stacker har dårlige termiske egenskaper.. kjøler jo like godt som de fleste midi towere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå