SacrefiZer Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Hei. Har en Shuttle SB95PV2 og i natt så sa det "sprak" i den og den skrudde seg av. Jeg var sikker på at det var PSU'en så jeg skudde den opp og så den smeltede IC'n Men for å få tak i en ny en så trenger jeg nummeret på IC'n. Dette ser jeg ikke pga at det ligger smeltet plastik over nummeret. Noen som kan finne det for meg? Det er den IC'n som du se mest tydelig av alle ICene. Legger til bilde senere idag om noen ikke kan skjønne hvilken jeg mener.. Mvh. Lasse Odden. PS. Håper noen kan hjelpe meg meg å reparere PSUen min : ) Endret 17. februar 2006 av SacrefiZer Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Kom gjerne med et bilde. Har aldri sett en IC som smelter, men har sett at de kan sprekke eller bli svidd. Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Har litt problemer med kameraet nå, men svidd er bedre ord enn smeltet. Men plastiken på toppev av den er svidd/smeltet, det gjør at jeg ikke kan se nummeret. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Tror nok det er små muligheter for at den kan repareres. Det er svært sannsynlig at det er andre feil enn bare den IC'en som du kan se. Og switchmode PSU er notorisk vanskelig å feilsøke. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Shuttle skal visst ha veldig god kundeservice, så ta kontakt med dem du, så får du kanskje en ny PSU Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Men hva med at jeg har åpnet den da? Er da sånn "Warranty" greie på siden der den åpnes da, og den er revet over.. Mvh. Lasse Odden EDIT: Hvor kan jeg få tak i en ny da? Alle de PSUene som er til salgs passer ikke i min shuttle (SilentX 350W) Endret 17. februar 2006 av SacrefiZer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå