_ducktales_ Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 holder det bare med å ha 2 helt like rambrikker eller må jeg stille på noe? Lenke til kommentar
paron.no Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Dual channel mode oppnår du med 2 like minnebrikker. Her må du plasere brikkene i riktig minneslot. Ofte er det samme farge på de slotene du skal bruke. Lenke til kommentar
tukols Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Du skal også ha et hovedkort som understøtter det. Hilsen tukols Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 På noen hovedkort må man nok kanskje aktivere denne funksjonen i BIOS. Lenke til kommentar
_ducktales_ Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Tusen Takk.. Jeg har bare 2 slotter på mitt kort det er et ABit NF8. Noen som vet om kortet mitt støtter? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Du har Socket 754. Den platformen støtter ikke dual channel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå