Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Råeste 12" er?

Fryd1lund

Anbefalte innlegg

Hva måtte du betale for en sånn? Regner med at du måtte importere den selv?

Og hvilken kasse har du til din SI D2  12"?

5625729[/snapback]

Betalte ca 3800 for den ferdig importert. Kassa er vel på ca 34 L

5626338[/snapback]

Portet eller lukket kasse? Og hvilken frekvens er kassen "tunet" til? Så den "trengte" bare 900W RMS, er det nok eller kan man pøse på med watt?

Kan jeg spille alt ifra Madrugada til Cypress Hill og dance musikk med den? Bare si fra hvis jeg spør for mye! :D Hehe... Har faktisk litt lyst på et par sånne...

Endret av vincent_vega
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
La meg gjette.... 6" lineær Xmax og 10" maksimal Xmec?  ;)

EDIT: bah, snakk om å få med seg hva som er skrevet tidligere.. 10" svingspole antar jeg. Hva vant jeg?  :p

5628071[/snapback]

Du vant en bugg fra midten av '83 som jeg fant under en haug av Ball gensere, hehe :D

Joda du har det meste riktig nå. Det neste er å vente på hva den kan utrette siden de som utvikler denne er kjent for en eneste ting og det er godlyd, godlyd og atter godlyd.

-Og å spille godlyd høyt!

@Vincent

Kassa mi er lukket og jeg har fislete små ~500W, dog med kontroll, i lukka kasse på min. Har dog kjørt den på en Crown 2kW og det var sjukt!

Folk i UK har kasta innpå 2kW uten problemer tilogmed i porta kasse!

Tipper at en lukka kasse på ca 35L sammen med ca 2kW pr. sub ville fått deg til å lure på hvilken planet du kom fra, hehe :D Bare med det jeg har å hive på så får jeg synet til å hoppe når jeg fyrer Korn og SOAD på de hardeste bassriffene.

Og det uten å misse en eneste klimpring på bassgiter og spark på kickdrumen.

Lenke til kommentar

Har hørt en cerwin vega subb, å selv broren min som ikke interesere seg så alt for mye om lyd, synes den spilte dårlig. Mene å huske det eneste den kunne va å spille høyt, å at det ikke sko så mye watt til for å få den til å gjøre det *trekke på skuldran* Han mene vel da at det e en subb som spiller høyt, db ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...