Gå til innhold

Quart festivalen 2006...

kristoffer1989

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aner ikke hvor ofte quart bussen går der, men er ikke langt å gå heller. Quart campen er ikke på odderøya da! Den er i motsatt ende av byen. Men byen er heller ikke lang(tar 5 minutter å gå igjennom)Er flere bussplasser i selve sentrum, og det vil ikke ta så mye mer enn 10 minutter å gå til scenen, fra mesteparten av de.

Lenke til kommentar

jeg er innfødt kristiansander, bare å spørre om info om byen. Quart camp bussen går hvert tiende minutt, den ligger på Eg btw, rett med syke- og galehuset ;)

Ellers er det bare 15-20 min å gå til odderøya derifra.

Endret av andesam
Lenke til kommentar

Jeg bor i byen, så jeg har «selvfølgelig» ukespass.

Første dag er nå overstått. We Are Scientists var omtrent like flotte som Wolfmother. Begge svinget kjempebra. Jeg møtte på vokalisten i Wolfmother senere på kvelden (han med det usannsynlig fete håret), og jeg klarte såvidt å frastå fra å gi ham en klem. Arctic Monkeys ble dog dagens klart beste opplevelse. Jeg vet ikke om konserten nødvendigvis var så mye bedre enn de andre, men disse gutta fikk rett og slett med hele publikum, noe jeg tror har å gjøre med den store suksessen.

Jeg så også størstedelen av konsertene til Tool og Placebo, men jeg kom sent og ble stående langt bak under begge, og attpåtil med en noe negativ innstilling, så jeg fikk ikke for meget ut av det. (Under Tool hadde jeg dessuten en jente på skuldrene, så det satte sine begrensninger for gleden (men Tool er neppe min gate uansett).)

Ellers ser jeg utrolig frem til Clap Your Hands Say Yeah!, Death Cab for Cutie, Vashti Bunyan (som spiller samtidig med de herlige og vanvittige Gogol Bordello, som jeg heldigvis har sett før), Flogging Molly, The Cat Empire, Loch Ness Mouse og Muse.

Lenke til kommentar

Da tar jeg meg av bildene =)

Opeth

What's best? Norway or Sweden? *stort brøl med Norge* Haha, I think Opeth's best

We are Scientists

Use my body?

Placebo

I saw this "fuck Bush" T-shirt down in the audience. And yea! Fuck Bush!

Tool

WHO ARE YOU TO WAVE YOUR FINGER! *Sang fra publikum

* ...... Go ahead. Sing the fuckin song. I don't care

Mangler bilder av Arctic monkeys, og dette er fordi jeg fikk plass langt bak, dvs bak kameraene til NRK, og da var det nytteløst. Må dog si at jeg ikke var veldig imponert av de....

Jeg har minst hår av TLZ og tørrfisk ihvertfall....

Lenke til kommentar

Torch som var kult nok, så Wolfmother som var jævlig konge!! så Opeth som jeg trodde skulle bli noe av det beste men de skuffet litt, så var det Placebo ..hadde på meg ørerpropper da de spillte for si det sånn, så var det mitt favoritt band Tool!! som var helt fantastisk og ubeskrivelig og gjore den natten der helt umulig å glemme!! vær faen verdt all den smerten i beina etter å stått hele framme hele dagen!

noen bilder fra konserten..

Torch

dsc060902us.th.jpg dsc060919ig.th.jpg dsc060922rt.th.jpg

Wolfmother

dsc060935rm.th.jpg dsc060988vu.th.jpg dsc060944yn.th.jpg

Opeth

dsc061008qr.th.jpg dsc061029id.th.jpg dsc061085cd.th.jpg

Placebo

ZZzzzz.. gadd ikke å ta noen bilder av de..

Tool! :D

dsc061144nr.th.jpgdsc061342ep.th.jpg dsc061416ns.th.jpg

har mer bilder her på min space får dem som har min msn :tease:

Endret av Alper
Lenke til kommentar

Sitter med TLZ på nettcafé nå, Tool og Opeth var sinnsvakt og vi kom oss helt frem på begge. Kom ikke inn på Marley pga køen.

Ser frem til Extol og Satyricon i kveld (har backstage med satyricon pga kjennskap til lydtekniker =) )

TLZ blir litt macho i lengden.. ;)

Lenke til kommentar
Sitter med TLZ på nettcafé nå, Tool og Opeth var sinnsvakt og vi kom oss helt frem på begge. Kom ikke inn på Marley pga køen.

Ser frem til Extol og Satyricon i kveld (har backstage med satyricon pga kjennskap til lydtekniker =) )

TLZ blir litt macho i lengden.. ;)

6443929[/snapback]

Dere kan virkelig angre på at dere ikke kom inn på marley.

Det kommer en sak på kulturo om den konserten om noen timer så jeg får vell ikke røpe helt min mening her, men den er positivt :)

Dere kan forresten se en del konsertbilder i galleriet på kulturo.

klikk her for å komme til galleriet

Bilder fra flere konserter kommer etterhvert, det tar bare litt tid å sortere ut bilder, og ekstra tid er det lite med under festivalen :)

Lenke til kommentar

Sitter her på nettkafê og prøver å drepe tid(neste konsert er 15:45).

Opeth var SINNSYKT. Beste konserten nei... beste opplevelsen av noe slag jeg noen gang har vært borti. Det var ikke så mange gode publikum på Opeth, men de fansene som var der.... DE TOK AV. Det gjorde forøvrig Åkerfeldt og co. Dette er beste jeg noen gang har vært med på, Deliverance var HELT FANTASTISK.

Tool skuffet faktisk, ikke misforstå, de var utrolige... men når det er snakk om et band av dette kalliberet så er forvetningene skyhøye. Det som var litt dritt her var at langt fremme var publikum noen drittsekker av bøller og brydde seg mer om å kjempe seg frem enn å være på konsert. Men det var en utrolig konsert dette og! Var morsomt når Maynard ville ha publikum til å synge med på "The Pot" og så ble det så dårlig at han bare lo.. hihi.. Ænima var helt utrolig.

Eller så synes jeg teltliv er litt "skitttent", jadda... bare kall meg fisefin for jeg er nok det. :p

Stemmer forøvrig ikke at Kai spøy i teltet.

Har fått med meg litt av Placebo og Jack White's nye band, var ganske fett.

Lenke til kommentar

Tool var fantastisk, så og si like bra som Audioslave i fjor. Det startet ganske bra Torch har jeg sett en gang før og ender nok opp med og bestille skiva dems. Dagens store overraskelse var det Wolfmother som sto for, knall fett hjem og bestille skiva.

Fikk også med meg Placebo, Opeth, Arctic Monkeys, Grand Island og The School.

Har ikke noe forhold til noen av bandene så måtte jo se om det var noe å høre på, men nei...

Men Tool var hvert turen på 75 mil helt alene, alt annet som var bra er bare en bonus. Ble en lang dagstur :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...