EivindO Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 ->eivindo blir der fra søndag og utover <- Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg blir der fra mandag kveld og camper til campen stenger Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg blir der fra mandag kveld og camper til campen stenger 6408779[/snapback] Wo, selv er jeg der fra søndag til søndag. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Merkelig at det er så utrolig lite aktivitet her, tørr ikke dataentusiaster å dra på festival? Er jo en god del musikkentusiaster her! OT: kaiern, leste platesamlinga di og den var rimelig lik min egen, men du mangler the wall! Bra musikksmak anyhow. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Merkelig at det er så utrolig lite aktivitet her, tørr ikke dataentusiaster å dra på festival? Er jo en god del musikkentusiaster her! 6409060[/snapback] Sikkert ikke OT: kaiern, leste platesamlinga di og den var rimelig lik min egen, men du mangler the wall! Bra musikksmak anyhow. Takker <3. The Wall er ikke første pri. her i huset . Du får komme å hilse på der borte Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) The wall er en prioritet i pink floyd samlingen i hvertfall noe momentary lapse of reason IKKE er Viss du ser en med brystlangt hår,piercing, overdimensjonert sigarett (har 20m papir på rull ) og Opeth/tool genser er det sannsynligvis meg! Edit: Mer gjenkjennelig referansefoto Endret 29. juni 2006 av tørrfisk Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) For de som er interessert: Snakket med touransvarlig for satyricon på forumet og han sa at satyricon slutter 10 min før Depeche mode står på scenen! Slik at man får tid til å få med seg begge! Endret 29. juni 2006 av tørrfisk Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Greit Kommer nok til å dasse rundt med diverse Tool t-sjorter selv Ser sikkert sånn her ut, etter ett par dager: Lenke til kommentar
ersa Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg henger i kristiandsand under hele quarten + noen uker til regner jeg med. Camper hos familien. Men tror ikke jeg gidder å bruke 500 kr på noen andre dager enn tirsdagen. Tørrfisk: Vi har ca like kort hår Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Ser sikkert sånn her ut, etter ett par dager: 6409294[/snapback] Haha, forhåpentligvis gjør vi alle det Det er ikke festival før man er underernært og døv. ersa: Ja, det er ikke lett å være kortklipt Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Ser sikkert sånn her ut, etter ett par dager: 6409294[/snapback] Haha, forhåpentligvis gjør vi alle det Det er ikke festival før man er underernært og døv. 6409320[/snapback] Så sant, så sant Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Sånn bare for å dobbelposte. Hva er det folk skal få med seg her? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Tool og Opeth på meg. Så får jeg se hva mer jeg gidder å se på tirsdagen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Tirsdag og lorthdagh på meg! jubel og ballong.. gjerne hils på meg også Edit: noen som vet om det er lov til å ta med seg inn fotocamera? Endret 29. juni 2006 av Alper Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Haha, bildet var litt for lite, du har ikke et hvor man ser ansiktet ditt bedre? Skal se Racounteurs, Opeth, Marley, Tool, Kanye west (for moro skyld), satyricon, Depeche mode, extol, green carnation og enslaved. Får se hva annet jeg kan rekke Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Skal se Racounteurs, Opeth, Marley, Tool, Kanye west (for moro skyld), satyricon, Depeche mode, extol, green carnation og enslaved. Får se hva annet jeg kan rekke 6409846[/snapback] Blir vel ca det samma jeg skal ha med meg. Må prøve å få sett Flogging Molly og. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Tørrfish, trykk på det Skal se alt som går på bendiksbukta på tirsdag og Enslaved og Heroes & Zeros på lørdagen Lenke til kommentar
Kanye Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg tar turen dit 5.juli. Da spiller Kanye West. Noen andre som hadde tenkt seg dit da? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg skal på kanye west viss ikke noen mer prioriterte spiller da Alper: Det er lov med fotokamera! Men ikke profesjonelt lyd og videoutstyr. Noen som tar på seg jobb som fotograf for forumet? Knipser litt bilder av brukerne osv (viss vi finner hverandre ) Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg skal på kanye west viss ikke noen mer prioriterte spiller da Alper: Det er lov med fotokamera! Men ikke profesjonelt lyd og videoutstyr. Noen som tar på seg jobb som fotograf for forumet? Knipser litt bilder av brukerne osv (viss vi finner hverandre ) 6411552[/snapback] tjohei!!... jeg kommer opp på tirsdag (tror jeg)blir konge med tool og kanskje opeth... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå