DDuck Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Hei Stitter nå med en Aquastream pumpe, men er ikke helt fornøyd med den. Synes den bråker litt mye og blir ikke så kaldt som jeg vil ha det Det jeg lurte på var om noen hadde ei stillegående men kraftig pumpe å anbefale ? Resten av settet er et Mist Tsunami dual sett. Kjøler cpu, gpu og chipset Vurderer også å bytte ut tanken, så kom gjerne med tips der å DDuck Endret 17. februar 2006 av DDuck Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 En god pumpe som er veldig stillegående er denne fra cooltek, den er også litt kraftigere enn din gamle pumpe. Hvis du er ute etter å forbedre tempraturene så burde du nok heller vurdere en større radiator, det er der det virkelig er noe å hente! Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Ok skal se litt på saken. Så du anbefaler en 360 radiator, eller finnes det bedre 240 radiatorer. Har sett litt på Swiftech MCP655 men ser ut som den også bråker endel. Takk for tips Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hvilken radiator serie som er best det vet jeg ingenting om, det får du sikkert svar på når noen andre ser tråden. Det jeg vet noe om er at den pumpa som jeg ga link til er meget stillegående! Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Black Ice Extreme radiatorene er veldig bra. Microplex får snart in 2.generasjon av de, og de virker lovende. Hvilke pumper er det du tenker på egentlig? Med eller uten tank? Lenke til kommentar
Evil Knivel Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Black Ice Extreme radiatorene er veldig bra. Microplex får snart in 2.generasjon av de, og de virker lovende. Hvilke pumper er det du tenker på egentlig? Med eller uten tank? 5620950[/snapback] sjekk linken til peterkj. en dual (240) black ice extreme er nokk ypperlig for trådstarter. skal du ha 360 ville jeg ha kjøpt meg ei sterkere pumpe siden motstanden begynner å bli stor ganske stor i disse. Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Black Ice Extreme radiatorene er veldig bra. Microplex får snart in 2.generasjon av de, og de virker lovende. Hvilke pumper er det du tenker på egentlig? Med eller uten tank? 5620950[/snapback] Hei Tenkte i første omgang på pumpe uten tank, men er intresert i alle forslag. Men den pumpen jeg har sett mest på er en Swiftech MCP 655 Men den bråker kanskje litt mye ?? Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Vet ikke så mye om den swiftec pumpen... Det er jo helt klart en fordel med pumpe i tanken, men dersom du ikke vil ha det er jo en Eheim pumpe et bra valg. Det som ikke er så bra med den er at den bruker 220v. Jeg har iallefall ikke hørt mye negativt om de. Den pumpen som peterkj linker til tror jeg kan være et bra valg for deg. Da slipper du det tullet med 220v og du slipper å ha tank og pumpe for seg selv. Og den er ikke så veldig dyr heller. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Swiftech MCP 655 er en stille pumpe og den beste jeg har hatt, jeg hører den ikke i det hele tatt og den står på maks hos meg Og hvis du skal ha en kraftig pumpe så er 655 en av de kraftigste du får, vi kan jo alltids snakke om Iwaki da.655 er nesten dobbel så sterk som eheim 1250. Etter de testene jeg har lest. Endret 22. februar 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Swiftech MCP 655 er en stille pumpe og den beste jeg har hatt, jeg hører den ikke i det hele tatt og den står på maks hos meg Og hvis du skal ha en kraftig pumpe så er 655 en av de kraftigste du får, vi kan jo alltids snakke om Iwaki da.655 er nesten dobbel så sterk som eheim 1250. Etter de testene jeg har lest. 5645460[/snapback] Takker for svar, da tror jeg kanskje jeg satser på Swiftech pumpa Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Du kommer ikke til å angre på det, det var 650 som bråka, og dette har blitt fikset + at man kan kan stille på hastigheten bak på pumpa. Det følger med 1cm tykk vibrasjonsdempende matte som sitter under pumpa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå